تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه چيز است كه اگر مردم آثار آن را مى‏دانستند، به جهت حريص بودن به خير و بركتى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820173810




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قاليباف: امروز در شهرداري با همان روحيه دوران جنگ و دفاع مقدس كار مي‌كنيم


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: قاليباف: امروز در شهرداري با همان روحيه دوران جنگ و دفاع مقدس كار مي‌كنيم
خبرگزاري فارس: وي با بيان اينكه ما امروز در شهرداري با همان روحيه دوران جنگ و دفاع مقدس كار مي‌كنيم ، افزود: هيچ ترسي بالاتر از اين براي من وجود ندارد كه شهروندان فكر كنند كار ما در شهرداري كاري سياسي است زيرا همواره با تلاشي شبانه روزي سعي كرده‌ايم در جهت رفع مشكلات شهروندان و شهر تهران گام برداريم و تنها به وظايف خود عمل كنيم.


به گزارش خبرگزاري فارس، محمد‌باقر قاليباف در مراسم انس با قرآن كه شب گذشته در مسجد سيد‌الشهدا(ع) واقع در منطقه 4 شهرداري تهران برگزار شد، اظهار كرد: همه شهروندان تهراني بايد هر فصل شاهد تغييرات و بهبود شرايط شهر باشند و روند حل مشكلات را خوب و رو به جلو ارزيابي كنند كه براي تحقق اين مهم نيازمند همياري همه شهروندان هستيم.
وي افزود: امروز شهر تهران با سعي و خطا اداره نمي‌شود بلكه برنامه‌ريزي دقيق و مدون، رويكرد علمي‌، خرد جمعي و عقلانيت و اعتدال در همه كارها وجود دارد و نبض كارها در دستمان است‌.
قاليباف خاطر‌‌نشان كرد: هيچ مشكلي در شهر وجود ندارد كه از آن بي‌اطلاع باشيم اما براي حل برخي از معضلات با موانعي مواجهيم كه به مرور سعي در رفع آن‌ها داريم.
شهردار تهران با تأكيد بر اين‌كه تمام پول اداره شهر از جيب شهروندان پرداخت مي‌شود‌، گفت: سعي مي‌كنيم اعتبارات در اختيارمان را به بهترين شكل ممكن هزينه كنيم و به مرور مشكلات شهر را كاهش دهيم.
وي تأكيد كرد: ما معتقديم حداقل هر 2 سال يك‌بار مي‌توان آن‌قدر چهره شهر را تغيير داد كه همه شهروندان به خوبي تحول در محل زندگي‌شان را حس كنند.
شهردار تهران همچنين بر تغيير برخي از زير ساخت‌هاي شهر تأكيد كرد و ادامه داد: حل معضل بافت ‌فرسوده شهر تهران كه امنيت بسياري از شهروندان با با خطر مواجه مي‌كند يكي از اولويت‌هاي كاري شهرداري محسوب مي‌شود كه مي‌توانند نقش مهمي در تغيير زير‌ساخت‌هاي شهر نيز داشته باشد.‌
شهردار تهران با بيان اين‌كه ناكارآمدي در مجموعه‌ها بزرگ‌ترين ضعف امروز ماست‌، گفت: اگر سرباز واقعي ولايت هستيم بايد كارآمدي دين در اداره جامعه را به اثبات برسانيم‌.
وي تصريح كرد: درست نيست وضعيت امروزي خود را با 30 سال پيش مقايسه كنيم زيرا با تكنولوژي امروز 30 سال براي ساخت يك تمدن و ايجاد تحولات اساسي كافي است و ديگر بايد پاسخگوي مردم باشيم.
قاليباف در بخش ديگري از سخنانش با تأكيد براين كه فرهنگ شهادت بزرگ‌ترين سرمايه ما محسوب مي‌شود‌، اظهار كرد: پيروزي انقلاب و پيروزي در جنگ را مديون فرهنگ جهاد و شهادت هستيم، چنانچه دشمنان ما بارها اعتراف كرده اند كه علت اصلي پيروزي ايران در جنگ با عراق اين بوده كه رزمندگان ما از مرگ نمي‌ترسيدند و به شهادت اعتقاد راسخ داشته‌اند.
وي با اشاره به اين‌كه اكنون نيز دشمنان ما در تلاش هستند فرهنگ جهاد و شهادت را از بين ببرند‌، گفت: تهاجم فرهنگي روشي است كه دشمنان براي مبارزه با ما برگزيده‌اند و در اين ميان ما نبايد با كارهاي اشتباه اين شرايط را تسهيل كنيم.
به گفته شهردار تهران نبايد احساس كنيم جهاد تنها در ميدان‌هاي جنگ معني داشته زيرا در سنگر خدمت به مردم هم بايد جهاد صورت گيرد و مديران بي منت و با اخلاص كار كنند تا كارشان با خير و بركت باشد.
قاليباف افزود: اگر در كارهايمان نيت خير نداشته باشيم و اهدافمان بر مبناي سنت‌هاي الهي نباشد به هيچ جا نخواهيم رسيد و هرگز موفق نخواهيم بود چنانچه در ابتداي جنگ و در زمان رياست جمهوري بني‌صدر‌، جبهه رنگ و بوي خود را نداشت و از آن‌جا كه هيچ چيز مطابق با رفتار علوي و سنت‌هاي الهي نبود پيروزي و موفقيتي به دست نمي‌آمد اما پس از رفتن بني‌صدر و شكل‌گيري تمام حركات برمبناي سنت‌هاي الهي در عرض 9 ماه 8 هزار و 500 كيلومتر از اراضي اشغال شده كشورمان آزاد شد و در چندين عمليات بزرگ و سخت به پيروزي رسيديم.
به اعتقاد قاليباف‌ در دوران جنگ وعده خدا تحقق يافت و پيروزي حق بر باطل شكل گرفت زيرا رزمندگان ما رفتارهاي علوي داشتند.
شهردار تهران خاطر‌نشان كرد: ظلم ستيزي، صداقت، وفاي به عهد، صراحت و راستگويي از رفتارهاي علوي هستند كه هرچه زمان بگذرد اين اصول تغيير نمي‌كند و بايد در هر زماني الگوي همه كارها و فعاليت‌هاي ما باشند.
وي دفاع از مظلومان به خصوص دفاع از مسلمانان فلسطيني كه تحت ظلم قرار گرفته‌اند را از رفتارهاي علوي دانست و گفت: در ماه رمضان كه ماه حضرت علي‌(ع) است بايد سعي كنيم رفتارها و اعمال و گفتارمان برمبناي رفتارهاي علوي باشد و در زندگي اين حضرت را الگو خود قرار دهيم.
انتهاي پيام/
 شنبه 6 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن