تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820557563




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نمايشگاه علوم قرآني استان همدان در ملاير برپا شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: نمايشگاه علوم قرآني استان همدان در ملاير برپا شد
خبرگزاري فارس: دومين نمايشگاه علوم قرآني و كتب مذهبي استان به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي استان در ملاير براي بازديد علاقمندان و قرآن‌دوستان داير است.


به گزارش خبرگزاري فارس از همدان، دومين نمايشگاه بزرگ اختصاصي علوم قرآني و كتب مذهبي با هدف اشاعه فرهنگ ديني و آشنايي بيشتر جوانان با كتب مذهبي در مجتمع فرهنگي و هنري شهرستان ملاير برگزار شد.
اين نمايشگاه با مشاركت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي ملاير و با همكاري كار‌گروه فرهنگ و هنر فرمانداري اين شهرستان شكل گرفته و هشت كميته اجرايي برگزاري بهتر و استقبال از بازديدكندگان از آن را بر عهده دارند.
نمايشگاه قرآني ملاير در چهار بخش فعاليت مي‌كند كه در بخش اول 5 هزار كتاب و نرم‌افزار قرآني با 20 درصد تخفيف به‌فروش مي‌رسد.
همچنين در بخش دوم اين نمايشگاه آثار هنري، آثار خوشنويسي، تذهيب، نقاشي خط، و در بخش سوم نيز فعاليت‌ها و عملكردهاي قرآني برخي از دستگاه‌هاي مرتبط با علوم قرآني ملاير همچون اوقاف و سازمان تبليغات اسلامي در معرض ديد عموم قرار مي‌گيرد.
در بخش چهارم نيز برنامه‌هاي جنبي از جمله تلاوت نور با حضور قاريان برجسته كشوري، برگزاري شب شعر دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس و تجليل از خادمان قرآني صورت مي‌گيرد.
نمايشگاه تخصصي قرآن استان همدان با حضور ساير استان‌هاي كشور از جمله اصفهان، مشهد و شهرستان‌هاي مختلف استان در غالب غرفه‌هاي متعدد فرهنگي، مذهبي و هنري و با رويكرد قرآن و ماه رمضان فعاليت خود را ادامه خواهد داد.
در اين نمايشگاه علاوه بر غرفه‌هاي دولتي، بيشتر غرفه‌هاي تشكيل شده در اين نمايشگاه غرفه‌هاي خصوصي هستند كه با ارائه محصولات خود در زمينه‌هاي مختلف قرآني، اهداف نمايشگاه را دنبال مي‌كنند.
از جمله بخش‌هاي جانبي اين نمايشگاه مي‌توان به برپايي ايستگاه نقاشي و قصه‌گويي كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان و نمايشگاه هنرهاي تجسمي با حضور هنرمندان استان و با همكاري انجمن سينماي جوان همدان اشاره كرد.
دانشگاه آزاد اسلامي ملاير و دانشكده علوم قرآني اين شهرستان نيز در غرفه‌هايي مجزا عرضه محصولات فرهنگي، ديني و مذهبي را انجام مي‌دهند.
انتهاي پيام/ر
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن