تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  انبر مناسب دستگاه تسمه کش اگر نگاهی به یک یخچال یا اجاق گازی که در کارتن است بیندازید، تسمه هایی د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820660384




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مردم زنجان: همبستگي مسلمانان، لازمه‌ي تقويت و پيروزي انتفاضه فلسطين است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مردم زنجان: همبستگي مسلمانان، لازمه‌ي تقويت و پيروزي انتفاضه فلسطين است
داخلي. اجتماعي. روز قدس.

زنجاني‌هاي حاضر در راهپيمايي باشكوه روز جهاني قدس ، همبستگي مسلمانان و وحدت امت اسلامي را لازمه‌ي تقويت انتفاضه‌ي مردم فلسطين و پيروزي درمقابل صهيونيست‌ها دانستند.

به‌گفته شماري‌از اين افراد، همه مسلمانان ازجمله مردم زنجان اين مهم را به‌خوبي درك و باحضور پرشور در راهپيمايي روزجهاني قدس تنفر و انزجار خود را از جنايات صهيونيست‌ها و همپالگي سران آمريكا اعلام مي‌كنند.

يكي‌از اين افراد، شركت در راهپيمايي روز قدس را نماد همبستگي مسلمانان جهت مبارزه با اشغالگران سرزمين‌هاي اسلامي دانست و گفت: همبستگي مسلمانان و حمايت آنان‌از مبارزان فلسطيني، آزاديخواهان جهان را درمقابله با جنايت اشغالگران قدس، مصمم‌تر مي‌كند.

وي، وحدت مسلمانان جهان را تنها راه‌حل مشكل فلسطيني‌ها دانست وگفت: روز جهاني قدس ، مولود وحدت و نماد مبارزه مسلمانان دنيا با رژيم نژادپرست و خون آشام اسراييل است.

او، خود را محمدعليان معرفي كرد و افزود: راهپيمايي روز جهاني قدس يكي از راههاي تنوير افكار عمومي دنيا عليه جنايتهاي رژيم صهيونيستي است.

يك شهروند ديگر نيز، همكاري و همراهي سران آمريكا با رژيم صهيونيستي در جنايات سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين ، عراق و افغانستان را يادآور شد و آن را بيانگر پوشالي‌بودن دمكراسي غربي‌ها و برخلاف ادعاي آنان درخصوص دفاع‌از حقوق بشر عنوان كرد.

"علي كرباسي" ضمن بااهميت خواندن روز جهاني قدس، گفت: راهپيمايي گسترده مسلمانان در اين روز به چپاولگران جهاني اعلام مي‌كند كه مسلمانان در سايه‌ي ايمان و همبستگي، شكست‌ناپذير هستند.

يكي ديگر از حاميان مردم مظلوم فلسطين ، روز جهاني قدس را عرصه‌ي نمايش همبستگي مسلمانان و اعلام انزجار از اقدام خصمانه و ددمنشانه‌ي اسراييلي‌ها عليه ملت مظلوم فلسطين و قدس شريف عنوان كرد.

"رضا رسولي" گفت: مردم هميشه‌در صحنه استان زنجان نيز همگام‌با مسلمانان جهان ، در راهپيمايي ضداسراييلي روز قدس حاضر شده‌اند تا با ملت ستمديده‌ي فلسطين ابراز همدردي و همبستگي و با رهبر فقيد انقلاب تجديد عهد كنند.

يك استاد دانشگاه نيز ابراز اطمينان كرد كه با استمرار انتفاضه، تلاش و پشتيباني دولت و ملتهاي اسلامي، رژيم اسراييل به‌زودي نابود مي‌شود.

"غريبلو" تاكيد كرد: بيش از يك ميليارد مسلمان جهان و ‪ ۵۰‬دولت اسلامي موجود، وظيفه دارند كه‌از يكديگر در عرصه جهاني دفاع و حمايت كنند.

وي افزود: روزجهاني قدس نشان مي‌هد كه‌اسلام تاچه اندازه در عرصه‌ي جهاني گسترش يافته و افكار استكباري را مشوش ساخته است.

يك دانش‌آموز نيز گفت: زورگويي و قلدري براي سران آمريكا و اسراييل يك فرهنگ شده است، بطوريكه آنان حتي اجازه برگزاري يك انتخابات آزاد را به مردم كشورهاي اشغالي و اسلامي نمي‌دهند.

"مصطفايي" افزود: مساله قدس و اشغال سرزمين فلسطين، منطقه‌اي و قوميتي نيست بلكه يك موضوع جهاني و اسلامي است.

وي، اشغال اولين قبله‌گاه مسلمين را نمود مقابله جبهه‌ي استكبار با جهان اسلام دانست و با تاكيدبر اينكه امروز درمساله فلسطين بحث جهان اسلام مطرح است، گفت: مردم ايران نيز عضوي از جهان اسلام محسوب مي‌شود و به‌همين خاطر نمي‌تواند نسبت به‌اشغال قدس شريف بي‌تفاوت باشد.ك/‪۳‬
 جمعه 5 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 142]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن