تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 16 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814279649




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رمضان شريف در گفتگو با حيات:دستاوردهاي معجزه آساي مقاومت اسلامي لبنان از بركات روز قدس است


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: رمضان شريف در گفتگو با حيات:دستاوردهاي معجزه آساي مقاومت اسلامي لبنان از بركات روز قدس است
تهران-حيات

رمضان شريف گفت: دستاوردهاي معجزه آساي مقاومت اسلامي لبنان و انتفاضه فلسطين به بركت حمايت همه جانبه ملت هاي مسلمان در فرصت هاي مختلف به ويژه روز جهاني قدس حاصل شده است.
رمضان شريف رييس ستاد انتفاضه و قدس در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار فرهنگي حيات گفت: اشغال قدس و غصب سرزمين اسلامي فلسطين و تشكيل دولت جعلي اسراييل حاصل طراحي سناريوي استعماري و شيطاني در 60 سال پيش بود كه از طريق مهاجرت و كوچ دادن يهوديان از اقصي نقاط جهان به فلسطين و اخراج و آواره كردن ملت مظلوم اين سرزمين صورت پذيرفت. اين حادثه بزرگ و ظلم آشكار، توطئه و تباني محافل صهيونيستي جهان و استعمار انگليس و سپس همراهي قدرت هاي ديگر جهاني مانند آمريكا بوده و از غم انگيزترين و تاريك ترين نقاط تاريخ بشريت به شمار مي رود.
وي در ادامه افزود: پيروزي انقلاب اسلامي، نهضت بيداري جهان اسلام و خيزش ضدصهيونيستي در سراسر عالم را رقم زد و در حقيقت فرآيند افول دولت جعلي اسراييل و آشفتگي روياي سردمداران نظام سلطه و ساكنين غاصب سرزمين هاي اشغالي را به واقعيتي غيرقابل انكار تبديل كرده است.
شريف با اشاره به نقش مخرب رژيم اشغالگر قدس در فتنه هاي داخلي عراق و افغانستان خاطر نشان كرد: نقش مخرب رژيم اشغالگر قدس در شدت بخشيدن به اين فتنه هاي داخلي انكارناپذير است و اسراييلي ها با سوءاستفاده از حضور آمريكايي ها در اين مناطق، لانه جاسوسي، فساد، ايجاد اختلاف، سرقت آثار باستاني را گسترش داده اند. سلاح حزب الله و مقاومت از سوي لبنان سلاحي مشروع و بازدارنده بوده و پيروزي حيرت انگيز حزب الله در برابر رژيم صهيونيستي الگوي تمام عيار و كارآمدي را به نهضت هاي آزادي بخش و سلطه ستيزان عالم ارايه كرده است.
وي افزود: حمله نظامي گسترده اسراييل به غزه و سپس محاصره آن با حمايت قدرت هاي جهاني و سكوت و همراهي برخي كشورهاي منطقه صورت پذيرفته است و هرتحليل گر منصف با هر مكتب و مذهبي امروز تاييد مي كند كه در 60 سال گذشته هيچگاه اسراييل در بحراني به گستردگي و فراگيري امروز قرار نداشته است، خوشبين ترين تحليل گران صهيونيستي نيز افق آينده را تاريك، مبهم و نااميد كننده توصيف مي كنند.
شريف با بيان اهميت جنگ 33 روزه لبنان در ايجاد آينده مبهم و نااميد كننده اسراييل گفت: پس لرزه هاي جنگ 33 روزه تابستان 85 همچنان گريبان مقامات شكست خورده اسراييل را گرفته است و آخرين قرباني آن اولمرت نخست وزير رژيم صهيونيستي بود كه با ذلت و خواري از نخست وزيري به زباله دان تاريخ راه يافت. تلاش ها و سرمايه گذاري هاي رژيم صهيونيستي براي ساقط كردن دولت مردمي و قانوني فلسطين در نوار 360 كيلومتري غزه علي رغم تمامي همكاري ها و همسويي برخي از كشورهاي عربي نه تنها به نتيجه اي نرسيده است بلكه جنبش حماس توانسته است بحران هاي اساسي را پشت سر بگذارد و واقعيت و توانمندي خود را به رژيم غاصب صهيونيستي و نيز رژيم هاي همسو با اسراييل تحميل كند.
رييس ستاد انتفاضه و قدس ادامه داد: بيش از 30 سال تلاش مذبوحانه آمريكا و اسراييل براي به ذلت كشاندن ملت هاي عرب و آن سوي منطقه در مقابل رژيم صهيونيستي از طريق طراحي و پيگيري خط سازش و طرح هاي به اصطلاح صلح مانند كمپ ديويد 1 – 2 و 3، نقشه راه، مادريد، قرارداد غزه – اريحا، اسلو، آناپوليس و ... كه مشروعيت بخشي به دولت جعلي اسراييل را دنبال كرده است، براي سردمداران كاخ سفيد و تل آويو نتيجه اي نداشته است. توانمندي مقاومت اسلامي لبنان و فلسطين به مرحله اي رسيده است كه با صراحت و اميدواري قادر به مبارزه و نبرد همه جانبه با اسراييل و نابودي اين جرثومه سرطاني هستند و هيچ هراسي از رويارويي با اين رژيم جعلي و منفور به خود راه نمي دهند.
وي در پايان با اشاره به ويژگي هاي خاص روز قدس امسال گفت: امسال روز قدس با چند ويژگي خاص همراه است از جمله مصادف شدن با برگزاري جشنهاي 60 سالگي رژيم اشغالگر قدس و همچنين پيروزي هاي پي در پي مقاومت اسلامي در لبنان و فلسطين به ويژه بعد از پيروزي جنگ سي و سه روزه و هفته دفاع مقدس در ايران اسلامي كه آن را ازاهميت خاصي برخور دار كرده است.
پايان پيام
 چهارشنبه 3 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن