تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820699633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار هرمزگان: سازمان آموزش و پرورش محور هدايت جامعه است


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: استاندار هرمزگان: سازمان آموزش و پرورش محور هدايت جامعه است
خبرگزاري فارس: استاندار هرمزگان با بيان اينكه آموزش و پرورش دو بال توسعه در نهاد انساني است، گفت: سازمان آموزش و پرورش محور هدايت جامعه است.


به گزارش خبرگزاري فارس از بندرعباس، عبدالعلي صاحب‌محمدي ظهر امروز در مراسم بازگشايي مدارس در دبيرستان دخترانه شاهد اين شهرستان افزود: اميد است با تلاش و كوشش معلمان و مديران آموزش و پرورش در سال تحصيلي جديد شاهد شكوفايي بخش‌هاي مختلف آموزشي استان باشيم.
وي با بيان اينكه در سال تحصيلي جديد 14 ميليون دانش‌آموز در سراسر كشور در مقاطع ابتدايي، راهنمايي و متوسطه مشغول به تحصيل مي‌شوند، اضافه كرد: امروز يك بار ديگر آينده‌سازان ميهن اسلامي در راستاي دستيابي به قله‌هاي ترقي، پرورش روح و تزكيه بر سر كلاس‌‌هاي درس حضور پيدا كردند.
صاحب‌محمدي ادامه داد: آنچه كه امروز بايد مسئولان به آن توجه داشته باشند آينده كشور، جامعه و دين است كه جامعه بزرگ آموزش و پرورش سهم بسزايي در تعالي كشور دارد.
وي بيان داشت: اگر امروز سكان اداره كشور در اختيار مديران امروزي است بايد بدانيم سكان آينده كشور به دست كساني خواهد بود كه اكنون در سر كلاس‌هاي درس حضور دارند.
استاندار هرمزگان با اشاره به ظرفيت‌هاي موجود در استان اظهار داشت: با بهره‌گيري مناسب از اين ظرفيت‌ها مي‌توان شاهد شكوفايي بخش‌هاي مختلف استان بود.
وي در خاتمه از مسئولان آموزش و پرورش و اوليا دانش‌آموزان خواست امكانات لازم را در راستاي شكوفايي استعدادهاي دانش‌آموزان فراهم كنند.
انتهاي پيام/ش
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن