تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):جز به یکى از سه نفر حاجت مبر: به دیندار، یا صاحب مروت، یا کسى که...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820548745




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دولت‌ها و ملت‌ها منطقه در برابر توطئه‌ دشمنان هوشيار باشند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: جام جم آنلاين: رييس جمهوري اسلامي ايران با بيان اينكه سلطه‌گران هيمنه خود را در خطر مي‌بينند و به دنبال تضعيف روحيه ملت‌هاي انقلابي و ايجاد تفرقه و جدايي به منظور سلطه مجدد بر آنها هستند، تمامي ملت‌ها و دولت‌هاي اسلامي را به هوشياري در برابر توطئه‌هاي دشمنان فرا خواند.

به گزارش جام جم آنلاين به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دكتر محمود احمدي نژاد در اجتماع پرشور و صميمي قشرهاي مختلف مردم سودان كه در تالار دوستي پايتخت اين كشور برگزار شد، سودان را پيشگام حركت‌هاي انقلابي ملت‌هاي اسلامي و سد مستحكمي در برابر مطامع مستكبران دانست و گفت: دشمنان با توسل به روش‌هاي گوناگون نمي‌خواهند اين كشور قدرتمند و پيشرفته باقي بمانند، از اين‌رو همواره عليه ملت توطئه كرده و آنها را تحت فشار و تحريم قرار مي‌دهند اما بايد بدانند كه سودان سرزمين آگاهي و ايمان‌هاي راسخ است و ملت سودان بر تمام توطئه‌ها غلبه خواهد كرد.
رييس جمهوري گفت: اگر چه چهره عناصر سازشكار و وابسته به آمريكا و صهيونيست‌ها افشا شده است، اما ملت‌ها بايد مراقب باشند كه اگر كسي ادعاي آزاديخواهي و دفاع از حقوق ملت و حقوق بشر مي‌كند، در صحنه عمل طرفدار رژيم صهيونيستي و سلطه آمريكا نباشد زيرا در اين صورت او يك دروغگوي بزرگ مي‌باشد.
رييس جمهوري در ادامه به توطئه مستكبران براي تجزيه سودان اشاره كرد و گفت: سلطه‌گران اگر واقعاً طرفدار حقوق ملت‌ها هستند چرا به ملت‌هاي اروپايي اجازه تجزيه و استقلال نمي‌دهند، امروز مردم باسك، ايرلند ده‌ها سال است كه براي استقلال مبارزه مي‌كنند اما آنهايي كه به دنبال برگزاري رفراندوم در سودان بودند به مردم اروپا و آمريكا حتي درباره برگزاري رفراندوم و استقلال اجازه سخن نمي‌دهند.
دكتر احمدي‌نژاد افزود: بدون ترديد اگر تحت نظر گروه بي‌طرفي در آمريكا و بين ايالت‌هاي مختلف اين كشور رفراندوم برگزار شود عده زيادي از ايالت‌ها از دولت مستكبر آمريكا جدا خواهند شد.
رييس جمهوري خطاب به سلطه‌گران گفت: خودتان را خسته نكنيد و به جاي توطئه و فشار در كنار ملت‌ها و زير پرچم توحيد و عدالت قرار بگيريد زيرا اين يك دعوت الهي و نصيحت دوستانه است، اگر به اين دعوت پاسخ ندهيد قدرت خدا از آستين ملت‌هاي اسلامي و جهانيان بيرون خواهد آمد و رژيم صهيونيستي و هيمنه استكباري نظام سلطه را در هم خواهد شكست.
دكتر احمدي‌نژاد در ادامه با تاكيد بر مخالفت ملت‌هاي منطقه با موضوعيت رژيم صهيونيستي، گفت: صهيونيست‌ها گروه اقليت غاصبي هستند كه پشت صحنه آمريكا و بسياري از كشورهاي اروپايي قرار دارند. امروز تمام جنايت‌هاي موجود در جهان به دست صهيونيست‌ها انجام مي‌شود. از اين‌رو ملت‌هاي منطقه مخالف صهيونيست‌ها هستند و دولت آمريكا بايد بداند كه با فريبكاري نخواهد توانست موجوديت رژيم صهيونيستي را تثبيت كند.
رييس‌جمهوري خطاب به دولت‌هاي غربي، گفت: همانگونه كه رژيم صهيونيستي را ايجاد كرده‌ايد به همان روش به موجوديت آن پايان دهيد در غير اين صورت ملت‌هاي منطقه و جهان اين رژيم جنايتكار را به قعر جهنم خواهد فرستاد.
دكتر احمدي‌نژاد با بيان اينكه چهره عناصر سازشكار و وابسته به رژيم صهيونيستي بخصوص در سرزمين هاي اشغالي آشكار شده است، اظهار داشت: عدالت، آزادي و توحيد حق همه ملت‌هاست. اما همه بايد مراقب باشند كه امروز عده زيادي مدعي آزاديخواهي حقوق ملت‌ها و دوستي با آنها هستند اما در ابتدا بايد صداقت اين افراد معلوم شود كه چقدر در نقطه مقابل سلطه آمريكا و موجوديت رژيم صهيونيستي قرار دارند.
رييس‌جمهوري در بخش ديگري از سخنان خود ايستادگي ملت سودان در برابر قدرت‌طلبان را عامل دشمني با اين ملت دانست و گفت: وجود برخي مشكلات و ضعف‌ها كه در تمامي كشورها وجود دارد نبايد به بهانه‌اي براي تحميل و فشار دشمنان تبديل شود.
دكتر احمدي‌نژاد خطاب به دشمنان ملت سودان، گفت: ملت سودان بيدار است و توطئه‌هاي دشمنان را در هم شكسته و آرزوي تسلط دشمنان بر سودان و ملت‌هاي منطقه را به گور خواهند، فرستاد.
رييس‌جمهوري با تاكيد بر اينكه پرچم توحيد و عدالت بر فريب و طاغوت پيروز خواهد شد، گفت: ملت‌ها با ايستادگي و مقاومت به زودي طعم شيرين عدالت و آزادي و عزت را خواهند كشيد. امروز تمام ملت‌ها بيدار شده‌اند و آينده از آن ملت‌هاست و ديگر ظلم و تبعيض در دنيا جايگاهي ندارد و جهان در آستانه ورود به دوران جديد عزت، عدالت و حاكميت صالحان و مصلح كل و موعود امم فرزند پيامبر گرامي اسلام(ص) است.
دكتر احمدي‌نژاد گفت: ملت ايران با ايمان به خدا و تأصي پيامبر گرامي اسلام(ص) در كنار همه ملت‌ها ايستاده‌ است و اگر امت اسلامي دست به دست هم بدهند مي‌توانند پيشرفت كرده و آباد و عزيز باشند، از اين‌رو جمهوري اسلامي ايران آمادگي دارد تجربيات خود را در اختيار برادران خود در كشورهاي اسلامي قرار دهد.
رييس‌جمهوري تصريح كرد: محال است كسي موحد و عدالت‌خواه باشد اما خداهان نابودي موجوديت رژيم صهيونيستي نباشد،بنابراين كسي كه ادعاي حقوق بشر و احترام به حقوق ملت‌ها را دارد بايد در صحنه عمل مورد آزمايش قرار گيرد.
دكتر احمدي‌نژاد تصريح كرد: همه ملت‌ها آگاه باشند كه آمريكا و متحدينش در سراشيبي سقوط قرار دارند و هيچ عاملي قادر نيست رژيم صهيونيستي و حاميان آن را نجات دهد.
رييس‌جمهوري با بيان اينكه دوره طولاني و سياه و ضد بشري حاكمان و سلطه گران رو به پايان است، اظهار داشت: دوره شرم‌آور برده‌داري و استعمار كه در آن موجوديت، فرهنگ و ثروت ملت‌ها با ناجوانمردانه‌ترين روش‌ها به غارت برده شده و مستكبران به واسطه اينگونه اقدامات براي خود رفاه ايجاد كرده‌اند، به پايان رسيده است.
رييس‌جمهوري تاسيس رژيم صهيونيستي را عاملي براي تخريب ملت‌هاي منطقه و تسلط بر آنها دانست و گفت: سلطه‌گران جرثومه فسادي به نام رژيم صهيونيستي را با فريبكاري و غفلت ملت‌هاي منطقه و مديريت غلط و ضعيف عثماني بر منطقه تحميل كردند.
دكتر احمدي‌نژاد افزود: شوراي امنيت و دولت‌هاي استكباري به طور متحد و يكپارچه حامي اين رژيم جعلي بوده و در طول 65 سال گذشته از زشت‌ترين جنايات و اقدامات ضدانساني اين رژيم عليه ملت فلسطين و ملت‌هاي منطقه حمايت كردند.
رييس‌جمهوري در ادامه رژيم صهيونيستي را ابزار دست مستكبران و نوكر آنان دانست و گفت: اين رژيم براي تحقير و ايجاد تفرقه و تشتت بين ملت‌ها ايجاد شده تا اجازه ندهند هيچ قيامي عليه مستكبران شكل بگيرد و در حقيقت تضميني باشد براي برده‌داري و استعمار ديروز و آزادي و طرفداري از حقوق بشر امروز.
دكتر احمدي‌نژاد همچنين با بيان اينكه مستكبران به دنبال تسلط مستقيم بر خاورميانه هستند، به موضوع 11 سپتامبر اشاره كرد و گفت: داستان 11 سپتامبر داستاني مانند هولوكاست است ده سال پيش مستكبران براي حضور نظامي در خاورميانه و مهار حركت‌هاي بيداري‌بخش در اين منطقه به دنبال بهانه و فريبكاري جديدي بودند كه در اين راستا داستان 11 سپتامبر را بوجود آورند. و امروز اجازه نمي‌دهند كسي در مورد علت و عوامل اين حادثه تحقيق كنند. سلطه‌گران به همين بهانه به خاورميانه حمله و افغانستان و عراق را اشغال كردند و ميليون‌ها نفر كشته و زخمي شدند، ضمن اينكه تمام ديكتاتورهاي دنيا مورد حمايت دولت‌هاي غربي قرار دارند.
وي با بيان اينكه امروز برخي دولت‌هاي غربي نقاب تزوير به چهره زده و از دموكراسي و از حقوق بشر سخن مي‌گويند و در تلاش هستند حاصل بيداري ملت‌ها به نفع خود مصادر كرده و رژيم صهيونيستي را نجات دهند، اظهار داشت: استكبارگران به دنبال آن هستند تا فرصت ادامه حيات ايجاد كنند. اما بدون ترديد به واسطه بيداري ملت‌ها در اين هدف خود نيز ناكام خواهند ماند.
دكتر احمدي‌نژاد گفت: استعمارگران سابق بعد از حركت‌هاي استقلال‌طلبانه ملت‌ها در جهان به ظاهر يك گام عقب‌نشيني كردند اما اين‌بار شيوه‌اي استعمار و غارت را تغيير دادند و با طراحي بسيار پيچيده ساختارهاي ناعادلانه و ظالمانه‌اي را در جهان حاكم كردند كه استقلال ملت‌ها را به طور كامل مخدوش مي‌كند.
رييس‌جمهوري خاطر نشان كرد: تمام كشورهاي آفريقايي سرشار از معادن غني و ارزشمند مي‌باشد اما تقريبا در همه كشورها بهره برداري انحصاري از اين معادن در اختيار كشورهاي اروپايي و آمريكايي قرار دارد و به اين كشورها تقريباً هزينه‌اي در قبال آن نمي‌پردازند و در برخي نقاط نقشه معادن كشورها را در اختيار دولت‌ها قرار نمي‌دهند.
دكتر احمدي‌نژاد ادامه داد: مستكبران به واسطه غارت بزرگي كه از ملت‌هاي آفريقايي انجام دادند براي خود ثروت و پيشرفت ايجاد كردند و اين ثروت‌هاي را بهانه تخريب ملت‌ها قرار دادند و براي خود حق ويژه و انحصاري قايل شده و به دنبال تحميل ساختارهاي سياسي و اقتصادي و حتي شيوه زندگي خود به ملت‌هاي بافرهنگ و متمدن آفريقايي و ساير كشورها هستند.
در اين مراسم مردم حاضر در سالن با شعارهاي مرگ بر اسرائيل، مرگ بر آمريكا، زنده باد ايران، اتحاد اتحاد بارها حمايت خود را از سخنان رييس‌جمهوري ايران ابراز داشتند.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن