تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):روزه براى من است و من پاداش آن را مى‏دهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820520290




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همايش امام رضا(ع) در آيينه قرآن و عترت در كرمانشاه برگزاري مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همايش "امام رضا(ع) در آيينه قرآن و عترت" در كرمانشاه برگزاري مي شود
مشهد - خبرگزاري مهر: مسئول دبيرخانه دومين همايش علمي پژوهش امام رضا(ع) در آيينه قرآن و عترت گفت: دومين همايش امام رضا(ع) در آيينه قرآن و عترت از سري برنامه هاي ششمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) آبان ماه جاري در كرمانشاه برگزار مي شود.

سيروس كاظمي در آستانه برگزاري ششمين جشنواره فرهنگي هنري امام رضا(ع) در گفتگو با خبرنگار مهر در مشهد افزود: دومين همايش علمي پژوهشي امام رضا(ع) در آيينه قرآن و عترت با هدف تشريح جايگاه امام رضا(ع) در قرآن و روايات، تقويت آموزهاي ديني و اشاعه فرهنگ رضوي، تبيين سيره رضوي و شناسايي و تجليل از پديد آورندگان آثار فرهنگي هنري مرتبط با امام رضا(ع) برگزار مي شود.

وي تبيين ابعاد شخصيتي امام رضا(ع) در معارف قرآني و روايات اهل بيت، بررسي مباني اخلاق فردي و اجتماعي امام رضا(ع) در تفاسير قرآن و روايات، نوآوري و نوانديشي در سيره عملي و نظري رضوي را محورهاي اين همايش اعلام كرد و گفت: پژوهشگران مي توانند مقالات خود را با عناوين تاويل آيات قرآن در شان امام رضا(ع)، تحليل تطبيقي فقه رضوي بر اساس آيات الاحكام، امام رضا(ع) از منظر روايات اهل سنت، تطبيق تحليلي نيايش هاي رضوي با صحيفه سجاديه، مقايسه تحليلي حركت امام رضا(ع) از مدينه تا مرو با حركت امام حسين(ع) از مدينه تا كربلا و ... ارايه نمايند.

كاظمي با اشاره به اينكه تاكنون هفت اثر پژوهشي به اين جشنواره ارسال شده است گفت: علاقمندان تا 15 مهر جاري فرصت دارند آثار خود را به نشاني دبيرخانه همايش واقع در اداره كل فرهنگ و ارشاد اسلامي كرمانشاه ارائه كنند.
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن