تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر گاه بنده‏اى هنگام خوابش، بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم بگويد، خداوند به فرشتگان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820700474




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

يك نويسنده روسي :آمريكا به شعور و راي ديگران احترام نمي گذارد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: يك نويسنده روسي :آمريكا به شعور و راي ديگران احترام نمي گذارد
يك نويسنده روسي با تاكيد بر روابط دوستانه روسيه با همسايگانش كه آمريكا آن را انكار مي كند در مطلبي نوشت : واشنگتن نمي تواند تصور كند كه شعور و عقيده ديگري غير از نظر خودش مي تواند وجود داشته باشد.

به گزارش خبرگزاري مهر ، "جيو گنيج گريشكووز" يك نويسنده روسي در مطلبي در روزنامه آلماني "زوددويچه سايتونگ" در اعتراض به سخنان ديپلمات آمريكايي "جورج كنان" كه اظهار داشته بود همسايگان روسيه يا دست نشانده اين كشور هستند و يا دشمن آن نوشت : روسيه با چين نيز هم مرز است و اين كشور نه دست نشانده روسيه است و نه دشمن آن.

وي همچنين خاطر نشان كرد : آمريكاييها خيلي راحت درباره همسايه ها اظهار نظر مي كنند. آمريكا عملا همسايه اي ندارد اما اگر همسايگان روسيه يا دشمن اين كشور هستند و يا دست نشانده آن بنابر اين مي توان گفت آمريكا در تمام دنيا چنين همسايگاني دارد.

وي افزود : در اين ميان براي آمريكا جزئيات فرهنگي، ملي و مذهبي كشورها مهم نيست. آمريكا و آمريكاييها نمي خواهند درباره كسي غير از خودشان چيزي بدانند.آنها نمي توانند تصور كنند كه شعور و اظهار نظر ديگري غير از عقيده آنها مي تواند وجود داشته باشد.

وي در بخش ديگري از اين مطلب بر عكس آنچه اين ديپلمات آمريكايي "جورج كنان" اظهار داشته است بر روابط دوستانه مردم روسيه با كشورهاي همسايه اش تاكيد كرد و آمريكا را از اين لحاظ در شرايط بسيار بدي ارزيابي كرد.

نويسنده در بخش ديگري از اين مطلب با اشاره به بحران قفقاز به تلاش روسيه براي جلوگيري از ايجاد تصوير دشمني با گرجستان اشاره كرده و اظهار داشت : پوتين در يك مصاحبه تلويزيوني جنگ بين روسيه و گرجستان را به عنوان جنگهاي شهروندي ارزيابي كرد و اين در حالي است كه هيچ كس درباره دست نشانده و يا دشمن خود اين گونه اظهار نظر نمي كند.

نويسنده در پايان اظهار داشت : من اعتقاد ندارم كه آمريكاييها صادقانه نگران گرجستان هستند. من به صداقت راه حل هاي آمريكا در اين راستا به منظور دفاع از دموكراسي اعتقاد ندارم. من اعتقاد ندارم كه آمريكاييها ساكاشويلي و گرجستان را به عنوان دوست خود مي دانند. از نظر آمريكا گرجستان تنها يك مهره در يك بازي است.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 162]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن