تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820700131




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آموزش ساخت عروسک اليافي


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: 19186.JPG]

عروسک اليافي



لوازم مورد نياز:

1.اسفنج
2.کاغذ اليافي در رنگهاي زرد و کرم
3.سيم گل سازي
4.پارچه ابري قرمز
5.پوليش پرز بلند(سفيد)
6.نخ کنفي
7.روبان زرد
9.نوار گاترين
10.نخ طلايي و کرم
11.اسپري قهوه اي و پودر طلايي
12.دکمه هاي تزئيني و قلب قرمز

[تصویر: 191861.JPG]

1.ابتدا دو عدد اسفنج را به وسيله ي چسب چوب به هم وصل کرده و بگذاريد کاملا خشک و محکم شود سپس طرح بدن را مطابق عکس روي اسفنج پياده کرده و به وسيله ي کاتر قسمتهاي اضافه را ببريد و زاويه ها را از بين ببريد.
2.کاغذ اليافي زرد را به صورت دولايه طوري که اسفنج ديده نشود دور اسفنج بپيچيد و به وسيله ي نخ طلايي و به طور نامنظم دور الياف پيچيده و محکم کنيد. در اين مرحله نيازي به چسب نداريد، سپس پوليش پرز بلند را به صورت نوار 5cm لبه ي پايين بدن با چسب بچسبانيد.

[تصویر: 191862.JPG]

3.الگوي سر عروسک را روي اسفنج کشيده و اضافه ها را ببريد و کاملا گرد کنيد و مانند بدن عروسک الياف کرم را روي اسفنج پوشش دهيد (به وسيله ي نخ کرم)و از دو عدد مرواريد مشکي براي چشمها و يک تکه نخ قرمز ضخيم براي لب عروسک استفاده کنيد و با استفاده از رژگونه صورتي لپ ها را سايه بزنيد. براي موهاي عروسک از نخ گوني بافت ضخيم استفاده کرده و ابتدا دو تکه کوچک را به وسيله ي چسب جلوي سر وصل کنيد، سپس تکه هاي بلندتري براي اطراف سر ببريد و به ترتيب روي سر وصل کنيد و در آخر تاب نخ ها را باز کنيد و به وسيله ي يک تکه سيم ضخيم رو کش شده به بدن وصل کنيد.

[تصویر: 191863.JPG]

4.براي درست کردن کلاه روي پارچه ابري قرمز، يک مثلث که يک ضلع آن به اندازه ي دور سر عروسک و دو ضلع ديگر آن به اندازه ي 25cm کشيده و به صورت قيف لبه ها را بچسبانيد، لبه و سر کلاه را پوليش بچسبانيد و مطابق عکس سر کلاه را خم کرده و با چسب بچسبانيد.

[تصویر: 191864.JPG]

5.الگوي دست را روي پارچه ابري قرمز کشيده و ببريد، 1سانتي متر از سيم روکش شده را لبه ي دست، مابين دو الگو قرار داده و اطراف آن را با چسب بچسبانيد، سپس لبه ي دستها را پوليش بچسبانيد.

[تصویر: 191865.JPG]

6.براي ساختن کفشها ابتدا طرح کفش را روي اسفنج کشيده و اضافه هاي آن را در آورده و به وسيله ي خمير فوري پوشش دهيد و بگذاريد کاملا خشک شود و ترک هايي روي آن ايجاد شود (براي درست کردن خمير فوري فقط چسب چوب و پودر ذرت استفاده کنيد)، پس از خشک شدن خمير روي آن اسپري قهوه اي بزنيد و بگذاريد کاملا خشک شود سپس با پودر طلايي کاملا سايه بزنيد و در آخر بوسيله ي سيم روکش شده ي ضخيم به بدن وصل کنيد.

[تصویر: 191866.JPG]

7.در انتها دستها را به بدن وصل کرده و از دکمه هاي تزئيني براي کفش و لباس استفاده کنيد.

[تصویر: 191867.JPG]

منبع: نشريه بانو شماره 21





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12879]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن