تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن در سرشتش دروغ و خيانت نيست و دو صفت است كه در منافق جمع نگردد: سيرت نيكو و د...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820691151




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث كوتاه از كشور


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: حوادث كوتاه از كشور
پلمب 9 واحد صنفي
زنجان- خبرگزاري فارس: 9 واحد صنفي اغذيه فروشي و قهوه خانه در زنجان به دليل رعايت نكردن شئون اسلامي پلمب شدند. همچنين پليس مبارزه با مواد مخدر زنجان موفق به دستگيري دو نفر توزيع كننده مواد مخدر كه دايي و خواهرزاده بودند شدند. از اين دو مقداري ترياك و حشيش كه در منزل مسكوني خود جاسازي كرده بودند كشف شد.
دستگيري مأمور قلابي
رشت- خبرنگار كيهان: مأمور قلابي نيروي انتظامي در بندرانزلي دستگير شد. اين فرد به دنبال گزارش مردم روستاي كپورچال دستگير شد. از منزل فرد دستگير شده يك برگ كارت تردد قلابي مربوط به عوامل وزارت اطلاعات و نيز تعدادي برگه هاي ممهور به مهر بنياد شهيد و ايثارگري و اداره ارشاد گيلان كشف شد.
دستگيري قاتل دختر جوان
تبريز- خبرنگار كيهان: جسد دختر جواني به نام فريبا- الف 27ساله مجرد و كارمند شركتي در تبريز توسط پليس شهرستان اهر از داخل صندوق عقب يك دستگاه خودرو پرايد كشف شد. متهم به قتل به نام جواد- الف 26 ساله در كمتر از 24 ساعت از وقوع حادثه دستگير شد. متهم به قتل مقتول و سرقت گوشي تلفن همراه و طلاجات وي اعتراف كرد. فريبا به عنوان گردش با دوستانش با خودرو سواري پرايد خود به اهر رفته بود.
دستگيري 3 سارق سابقه دار
كرج- خبرنگار كيهان: 3 سارق سابقه دار كه داراي سوابق كيف قاپي، ايجاد مزاحمت، ايراد ضرب و جرح، زورگيري و آدم ربايي مي باشند در شهريار دستگير شدند.
اين 3تن در حال تردد با يك دستگاه موتورسيكلت مسروقه بودند كه به دام پليس افتادند. در بازرسي از دستگيرشدگان دو جلد سند ملكي متعلق مسروقه، 3ميليون و 800هزار تومان وجه نقد، دو فقره چك مسافرتي كشف شد. سركرده اين افراد به نام يزدان در حال انتقال به زندان مبالغ مكشوفه را به عنوان رشوه به مأموران پيشنهاد داد كه موضوع صورتجلسه شد. متهمان روانه زندان شدند.
دستگيري شرور سابقه دار
سرويس شهرستان ها: سارق زورگير در كرمانشاه كه با ربودن زنان و دختران جوان و تهديد به قتل و آزار و اذيت آنان طلاجات و وجوه نقد آنان را به سرقت مي برد دستگير شد. اين فرد كه از اراذل و اوباش سابقه دار كرمانشاه بود با شناسايي زناني كه پول نقد زياد يا جواهرآلات قابل توجهي همراه خود داشتند اقدام به ربودن آنها مي كرد و نامبردگان را در صورت گزارش به پليس تهديد به مرگ مي كرد. متهم به نام ايمان- الف با شكايت زن مالباخته دستگير و روانه زندان شد.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن