تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كم بخورد، سالم مى‏ماند و هر كس زياد بخورد تنش بيمار مى‏شود و قساوت قلب پي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820349028




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فعاليت پايگاه طرح سنجش سلامت جسماني و آمادگي تحصيلي در قزوين تمديد شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: فعاليت پايگاه طرح سنجش سلامت جسماني و آمادگي تحصيلي در قزوين تمديد شد
مديرآموزش وپرورش استثنايي استان قزوين از تمديد فعاليت پايگاه طرح سنجش سلامت جسماني و آمادگي تحصيلي نوآموزان بدو ورود به دبستان خبر داد.


"حسين پرتوي "روز دوشنبه در گفت وگو با ايرنا افزود: با توجه به مراجعه نوآموزان بازمانده از طرح، يك پايگاه تمديدي از 16 شهريورماه درآموزشگاه باغچه بان در نظر گرفته شده است.
وي پيش بيني كرد امسال 17 هزار نوآمور مورد سنجش سلامت جسماني و آمادگي تحصيلي قرار گيرند.
پرتوي تصريح كرد: از ابتداي اجراي طرح سنجش تا كنون، 15 هزار و 636 نوآموز در 71 پايگاه مورد سنجش سلامت جسماني و آمادگي تحصيلي قرار گرفتند كه از اين تعداد 14هزار و796 نفر بدون مشكل براي ثبت نام به مدارس معرفي و 842 نوآموز مشكوك به مشكل به مرحله دوم "تخصصي" ارجاع داده شدند.
وي اضافه كرد: طبق اين ارزيابي ها و از مجموع تعداد نوآموزان داراي مشكل، 326 نوآموز مشكوك به داشتن مشكلات بينايي، 173 نوآموزداراي مشكلات شنوايي، 214 نوآموز داراي مشكل آمادگي تحصيلي (هوش واستعداد تحصيلي )، شش نفر مشكوك به مشكل رفتاري اوتيسم و 123نوآموز نيز مشكوك به داشتن بيش از يك مشكل بودند كه به مراكز تخصصي معرفي تا تحت ارزيابي دقيق تري قرار گيرند.
مدير آموزش و پرورش استثنايي استان قزوين ادامه داد: طرح سنجش سلامت جسماني و آمادگي تحصيلي نوآموزان بدو ورود به دبستان از اول تيرماه سال جاري دراستان به اجرا درآمده است كه نوآموزان شركت كننده در اين طرح در زمينه هاي بينايي، شنوايي، آمادگي تحصيلي، اختلال رفتاري، اوتيسم، گفتاري، پزشكي و باليني مورد سنجش قرار مي گيرند.
پرتوي، تشخيص نارسايي يا وجود تاخيرهاي رشدي در حيطه هاي شناختي، جسمي و حركتي نوآموزان و پيش بيني و ارائه روش ها وامكانات آموزشي متناسب با نوع مشكل را از جمله مهمترين اهداف طرح سنجش نوآموزان برشمرد.
استان قزوين داراي 240 هزار دانش آموز است كه ازاين تعداد يكهزار و600 دانش آموز در 25 مدرسه استثنايي تحصيل مي كنند.
ك/3 7388/ 3404/ 1645 شماره 198 ساعت 11:59 تمام
 دوشنبه 18 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 232]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن