تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819647876




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در پي هشدارهاي نصرالله؛وحشت و اضطراب سران رژيم اسرائيل به اوج خود رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در پي هشدارهاي نصرالله؛وحشت و اضطراب سران رژيم اسرائيل به اوج خود رسيد
در حالي كه وحشت سران رژيم صهيونيستي از اينكه حزب الله انتقام خون مغنيه را از اين رژيم مي گيرد به اوج خود رسيده؛رسانه هاي اسرائيل نيز هشدارهاي دبيركل حزب الله لبنان درباره پيامدهاي هرگونه تجاوز جديد اين رژيم عليه لبنان را به اجبار سانسور كردند.

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از شبكه المنار، سيدحسن نصرالله دبيركل حزب الله لبنان اخيرا به رژيم صهيونيستي هشدار داده بود در صورت تجاوز مجدد به لبنان، لشگر پنجم نظامي اين رژيم را نابود خواهد كرد كه اين هشدار با واكنش فوري ايهود باراك وزير جنگ رژيم صهيونيستي روبرو شد كه در جريان يك فعاليت انتخاباتي در شمال فلسطين اشغالي سخنراني مي كرد.

باراك گفت ما با دقت هرگونه تحولي را در آن سوي مرزها(لبنان) دنبال مي كنيم و براي مقابله با هر شرايطي آماده هستيم؛ ما در ماههاي اخير رزمايشهاي نظامي دشواري برگزار كرده و به اين رزمايشها ادامه مي دهيم.

نكته قابل توجه اين است كه اكثر رسانه هاي اسرائيلي از انعكاس تهديدهاي نصرالله به نابودي لشگر پنجم نظامي اسرائيل در صورت تجاوز مجدد اين رژيم به خاك لبنان، طفره رفتند و به نظر مي رسد پايبندي به دستورالعمل سانسور نظامي به خاطر ترس از تاثير سخنان نصرالله بر روحيه نظاميان اسرائيلي در اين مسئله تاثيرگذار بوده است.

روزنامه يديعوت آحارونت در اين باره نوشت : دبيركل حزب الله همچنان به جنگ رواني خود و كوچك شمردن قدرت اسرائيل ادامه مي دهد.

روزنامه هاآرتص بر سخنان نصرالله درباره مفقودان لبناني در رژيم اسرائيل اعلام كرد حزب الله همچنان از اسرائيل مي خواهد سرنوشت مفقودان لبناني را كه در عمليات تبادل اسرا تحويل نداده است، مشخص كند.

اما دغدغه مربوط به واكنش حزب الله به ترور شهيد عماد مغنيه در اسرائيل به اوج خود رسيده است تا جايي كه روزنامه معاريو اظهارات نصرالله درباره صبر و اراده در ماه رمضان را نشان دهنده آن دانست كه حزب الله در اين ماه انتقام خون مغنيه را خواهد گرفت.

با وجودي كه باراك آمادگي ارتش براي به راه انداختن جنگ صاعقه وارعليه لبنان را به رخ كشيده است؛"موشي سوكينك" فرمانده شمالي در ارتش اسرائيل به شدت از وضعيت آمادگي ارتش در جنگ آينده انتقاد كرده و به برنامه هاي آموزش در ارتش حمله ور شده است، و تاكيد كرده است اين ارتش آماده ايستادگي در برابر چالشهايي كه در انتظارش خواهد بود، ندارد.

اين در حالي است كه روزنامه هاآرتص هم فاش كرد جبهه داخلي اسرائيل همچنان در برابر تهديد موشكها قرار دارد و اكثر پايگاههاي ارتش در مركز و شمال در تيررس موشكها قرار دارد و حركت جمع آوري نيروهاي ذخيره نيز در تيررس موشكها در جنگ آتي قرار دارند كه سبب بروز مشكلاتي براي اين نيروها خواهد شد در حالي كه اسرائيل بر اساس يك تحقيق با مشكلات بسيار پيچيده در رويارويي با موشكها از نظر نابودي سكوهاي شليك آن يا فراهم كردن حمايت از طريق سيستمهاي ضد موشكي روبرو است.

مغنيه شامگاه سه شنبه 23 بهمن 86 توسط رژيم صهيونيستي و در نتيجه انفجار يك دستگاه خودروي بمبگذاري شده درشهر دمشق- پايتخت سوريه- به شهادت رسيد. مغنيه يكي از رهبران برجسته نظامي حزب الله در جريان جنگ 33 روزه تابستان 2006 بود كه با شكست رژيم صهيونيستي همراه بود به شمار مي رفت.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن