تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819920909




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در گفتگو با مهر عنوان شد:مشكل اصلي ازدواج در كشور به مسائل فرهنگي بازمي گردد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: در گفتگو با مهر عنوان شد:مشكل اصلي ازدواج در كشور به مسائل فرهنگي بازمي گردد
سنندج - خبرگزاري مهر: مشاور رئيس سازمان ملي جوانان كشور گفت: مشكل اصلي ازدواج در جامعه ايران فرهنگي است نه اقتصادي.

مريم موسوي نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر در سنندج اظهار داشت: امروز مهمترين مشكل ازدواج در كشور به مسائل فرهنگي باز مي گردد و تنها بخش كوچكي از مشكلات ازدواج در كشور به مسائل اقتصادي مربوط است.

وي ادامه داد: يكي از مهمترين راهكارهايي كه سازمان ملي جوانان جهت ساماندهي قضيه ازدواج در پيش گرفته بحث فرهنگ سازي و توجه به مباحث و برنامه هاي فرهنگي در اين خصوص است.

مشاور رئيس سازمان ملي جوانان كشور خاطرنشان كرد: در همين راستا اين سازمان اقدام به تاسيس كانون ازدواج آسان كرده و همچنين بحث خيرين ازدواج را در سراسر كشور راه اندازي كرده كه يكي از برنامه هاي اصلي اين كانون ترويج ازدواج هاي آسان و به دور از تجمل گرايي در ميان نسل جوان است.

موسوي نژاد بيان داشت: تقويت باورهاي ديني و هويت ايراني اسلامي در ميان قشر جوان و ترويج فضائيل اسلامي در بين آنها مي تواند زمينه هاي ازدواج هاي آسان در جامعه را به وجود آورد.

وي خاطرنشان كرد: سازمان ملي جوانان كشور قصد دارد كه جوانان را به انجام ازدواج هاي آسان و البته پايدار سوق دهد زيرا اگر ازدواج آسان باشد مي تواند زمان و پايداري اين مسئله را نيز افزايش دهد.

مشاور رئيس سازمان ملي جوانان كشور يادآور شد: در همين راستا سازمان ملي جوانان توجه به سه اصل هويت، ازدواج و اوقات فراغت در سال جاري را در راس امور خود قرار داده و در اين رابطه نيز اقدامات و برنامه هاي مختلفي در سازمان در دستور كار قرار گرفته است.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 126]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن