تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819627032




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تور كنسرت قمر در ايران برگزار مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: تور كنسرت "قمر" در ايران برگزار مي شود
تور كنسرت گروه "قمر" به سرپرستي نويد دهقان و آواز سالار عقيلي از 10 مهر ماه در شهرهاي رشت، لاهيجان،زنجان ،تهران، همدان و كرمان برگزار مي شود.

نويد دهقان سرپرست گروه موسيقي "قمر" با اعلام اين خبر به خبرنگار مهر گفت : پس از برگزاري كنسرت گروه "قمر" در رشت، لاهيجان و زنجان ؛ اين گروه موسيقي در تاريخ 23 و 24 مهرماه در تهران و در تالار بزرگ كشور كنسرت مي دهد و در ادامه اين تور كنسرت به همدان و كرمان مي رسد.

اين آهنگساز كه به تازگي آلبوم "بي گاه" با صداي سينا سرلك را منتشر كرده است در خصوص كم و كيف توليد اين اثر گفت : آنچه بيش از هر عنواني در توليد اين اثر مدنظرم بود انتخاب اشعار اين آلبوم بود و به شدت تاكيد داشتم كه با فضاي امروز ايران همخواني داشته باشد و در طول كار قصد داشتم با نوع موسيقي كه بر اين اشعار مي گذارم پاسخگوي نياز جامعه باشم ؛ به شكلي كه هم شنونده هاي خاص موسيقي ايراني و هم عامه مردم علاقمند به اين نوع موسيقي از آن لذت ببرند.

وي در ادامه خاطرنشان كرد : به عنوان آهنگساز اين آلبوم نمي توانم از كليت اثر تعريف كنم اما اين اطمينان را مي دهم به همه كساني كه آلبوم را گوش مي دهند كه در تمام مراحل آغاز و انجام كار حتي يك لحظه از اهداف هنري اين كار غافل نبودم و سعي كردم از جهت منطق و مفهوم هنري پيامي براي شنوندگان در برداشته باشد.

اين نوازنده كمانچه در پايان افزود : براي نخستين بار است كه در اين آلبوم روي اشعار محمد زهري شاعر نوپرداز ايراني تصنيفي به نام "به فردا" ساخته شده است همچنين براي دومين بار است كه پس از آلبوم "راه و ماه" با سينا سرلك همكاري مي كنم.

لازم به ذكر است كه جمشيد عندليبي نوازنده (ني)، محمد فيروزي و شهرام غلامي(عود)،مجيد اخشابي (سنتور)،علي خشي نژاد( تار) و پژهام اخواص (تنبك) از جمله نوازنده هايي هستند كه در تهيه اين آلبوم نويد دهقان را ياري كرده اند.
 چهارشنبه 13 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 102]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن