تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):نزدیکترین حالات بنده به پروردگارت حالت سجده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820174415




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كاهش 50 درصدي جرائم خشن اجتماعي در كشور


واضح آرشیو وب فارسی:سازمان خبری اقتصاد ایران: كاهش 50 درصدي جرائم خشن اجتماعي در كشور
احمدي مقدم خبر داد:تهران - خبرگزاري اقتصادي ايراناكونيوز: فرمانده نيروي انتظامي از كاهش 50 درصدي جرايم خشن اجتماعي در سراسر كشور خبر داد.


به گزارش خبرگزاري اقتصادي ايران،" اسماعيل احمدي مقدم" در جمع خبرنگاران رسانه هاي جمعي اظهار داشت: به دنبال اجراي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در كشور بيش از 50 درصد از جرائم خشن در حوزه اجتماعي كاهش پيدا كرده است.

وي ادامه داد: طرح امنيت اجتماعي با توجه به مكان جغرافيايي و بسته به استانهاي كشور در نحوه اجرا با هم تفاوتهايي داشت كه اين طرح در استان كردستان با توجه به نبود شاخصهاي جرم در كمترين سطح خود اجرا شد.

فرمانده نيروي انتظامي كشور بيان داشت: يكي از مهمترين برنامه هاي طرح ارتقاي امنيت اجتماعي تشديد برخورد با توزيع كنندگان مواد مخدر در سطح جامعه بود كه خوشبختانه در سايه تلاش هاي نيروي انتظامي اجراي اين مهم دستاوردهاي بسيار مثبتي نيز به دنبال داشت.

احمدي مقدم خاطرنشان كرد: در طول سالهاي گذشته و بعد از پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي طرح برخورد با موضوع مواد مخدر با گونه ها وشيوه هاي متفاوتي انجام مي گرفت كه به دليل نبود برنامه اي مشخص نتايج اين مهم تاثيرگذار و قابل توجه نبود به همين دليل نيروي انتظامي با همكاري ساير دستگاههاي متولي با تهيه يك بسته مشخص، راهكارهاي مناسب طرح برخورد با مواد مخدر را در پيش گرفت.

وي گفت: از جمله اهدافي كه در قالب اين طرح دنبال مي شود مي توان به تقويت و توسعه برنامه هاي فرهنگي، اجتماعي و توجه به كارگاهها و اقدامات آموزشي تلاش براي پيشگيري از مبتلا شدن افراد به اعتياد و غيره اشاره كرد.

50 درصد معتادان در مسير درمان قرار گرفتند

فرمانده نيروي انتظامي كشور بيان داشت: با اجراي طرح مبارزه با مواد مخدر از سال گذشته تاكنون بيش از 50 درصد از افراد معتاد در مسير درمان و بهبود قرار گرفته اند.

احمدي مقدم با اشاره به برنامه اشتغالزايي براي معتادان بهبود يافته كشور يادآور شد: زمينه هاي لازم و زير ساختهاي اشتغال اين افراد در بخشهاي مختلف اجتماعي و اقتصادي فراهم شده و در آينده اي نزديك اجرايي خواهد شد.

وي در بخش ديگري از سخنانش به امنيت موجود در استان كردستان اشاره و خاطرنشان كرد: در سايه تلاشهاي همه نيروهاي نظامي و انتظامي و تعامل بسيار خوب مردم، امروز امنيت موجود در استان كردستان بسيار خوب و از بعضي از استانهاي كشور بالاتر است.

تحركات گروهكهاي ضدانقلاب راه به جايي نخواهد برد

فرمانده نيروي انتظامي كشور گفت: متاسفانه گاهي گروهكهاي ضدانقلاب با پشتيباني و حمايت دستگاههاي جاسوسي غرب، اقدام به تحركاتي هر چند كوچك در مناطق مرزي مي كنند كه در سايه هوشياري نيروهاي مرزبان اين تحركات راه به جايي نبرده و نخواهد بود.

وي در پايان با اشاره به هدف سفر خود به استان كردستان گفت: اين سفر در راستاي معرفي فرمانده جديد انتظامي استان كردستان صورت گرفته است.

در اين مراسم سردار "ابراهيم قائد رحمتي" به عنوان فرمانده جديد انتظامي كردستان معرفي و از خدمات سردار حميد عطايي فرمانده سابق انتظامي اين استان تقدير و تجليل شد.

انتهاي پيام//
 سه شنبه 12 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سازمان خبری اقتصاد ایران]
[مشاهده در: www.econews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 111]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن