تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى جوانان! آبرويتان را با ادب و دينتان را با دانش حفظ كنيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820606898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

شبی که علیه حجازی توطئه شد!


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: 102026.jpg]
با گذشت 13 سال از بازی معروف استقلال، ناصر حجازی کماکان اعتقاد دارد که با توطئه تنی چند از بازیکنانش از کار کنار گذاشته شد. برنا: 13 سال پیش در چنین روزی ناصر حجازی پس از شکست 4 بر 3 استقلال برابر سایپا از این تیم کنار گذاشته شد. اخراجی که به اعتقاد سرمربی وقت استقلال توطئه چند بازیکن و مسوول این باشگاه بود تا ناصر حجازی را خانه نشین کنند.

مرور اتفاقات بازی معروف استقلال و سایپا بدون شک خالی از لطف نیست؛ خصوصا در این روزها که ناصر حجازی به واسطه بیماری سرطان در کانون توجهات اهالی فوتبال است.


شائبه زد و بند ابوالقاسم پور با برومند و زرینچه

بیستم اردیبهشت ماه سال 1378 بود که استقلال بازی 3 بر یک برده را با شکست 4 بر 3 عوض کرد تا ناصر حجازی شبانه از این کنار گذشته شود و زرینچه و ابراهیم طالبی به صورت موقت عهده دار هدایت باشگاه استقلال شوند.

بهنام ابوالقاسمپور مهاجم سایپا که در آن بازی 2 گل برای تیمش زد در تشریح اتفاقات آن بازی می گوید: شرایط بازی طوری پیش رفت كه ما گل های بدی خوردیم ولی فقط برای شكست دادن استقلال به زمین آمده بودیم. آقای علیدوستی ( سرمربی وقت سایپا) با یكی دو تعویض خوب شرایط بازی را عوض كرد و یك برد دلچسب را به دست آوردیم. بعد از بازی حجازی گفته بود كه من با پرویز برومند و جواد زرینچه زد و بند كرده ام تا به استقلال گل بزنم.

وی ادامه داد: مدتی بعد در اردوی تیم ملی زرینچه و برومند را دیدم. آنها این موضوع را به من گفتند و خواستند كه روی كاغذ بنویسم كه من چنین كاری را نكرده ام و من هم این کار را کردم.

ابوالقاسم پور در پایان تصریح کرد: من در آن زمان در آمادگی خوبی به سر می بردم و علاوه بر زدن دو گل، یك پاس گل هم دادم. یكی از گل ها را روی ضربه كرنر به ثمر رساندم و گل دیگر هم توپی بود كه در بین مدافعان استقلال گرفتم و دروازه برومند را باز كردم. فردای بازی روزنامه ها تیتر زدند: «مردی كه حجازی را عوض كرد.»



حجازی: علیه من توطئه کردند

ناصر حجازی در شرایطی نیست که بتواند در خصوص اتفاقات 13 سال قبل اظهار نظر کند اما با این حال وی در یکی از معروف ترین مصاحبه های خود درباره آن بازی گفت: 3 بر یک‌ جلو بودیم‌ به‌ اصغر حاجیلو گفتم‌ به‌ جواد زرینچه‌ بگوید برود دفاع‌ آخر و خط‌ دفاعى‌ را جمع‌ و جور کند تا با همین‌ نتیجه‌ کار را تمام‌ کنیم، اما زرینچه‌ براى‌ اولین‌ بار روى‌ حرف‌ من‌ حرف‌ زده‌ بود و به‌ حاجیلو گفت به‌ حجازى‌ بگو من‌ همینجا (پیستون‌ راست) بازى‌ مى‌کنم‌ و اگر دوست‌ ندارى‌ تعویضم‌ کن.‌ جواد همیشه‌ دوست‌ داشت‌ دفاع‌ آخر باشد اما آن‌ روز آن‌ حرف‌ را زد. یک‌ لحظه‌ شک‌ کردم‌ که‌ چرا زرینچه‌ چنین‌ حرفى‌ زد ؟!در پایان بازی و پس از اینکه‌ وارد رختکن‌ شدم برومند را اخراج‌ کردم‌ اما او گفت: ببین‌ خودت‌ تا فردا هستى! بعد از این حرف بود که‌ فهمیدم‌ ‌همه‌ مى‌دانند من‌ برکنار شدم، جز خودم !


زیر بار توطئه نرفتند

با گذشت 13 سال از آن بازی معروف زرینچه و برومند هرگز زیر بار توطئه علیه حجازی نرفتند. البته در میان اهالی فوتبال نیز افرادی بودند که اعتقاد داشتند توطئه ای علیه ناصر حجازی صورت نگرفت و باخت استقلال مقابل سایپا کاملا فوتبالی بوده است.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 166]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن