تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه انسان چهل ساله شود و خوبيش بيشتر از بديش نشود، شيطان بر پيشانى او بوسه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820605303




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اختصاص بيش از يك هزار ميليارد تومان براي اشتغالزايي در سيستان و بلوچستان


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: اختصاص بيش از يك هزار ميليارد تومان براي اشتغالزايي در سيستان و بلوچستان
خبرگزاري ايسكانيوز: سرپرست سازمان كار و امور اجتماعي استان سيستان و بلوچستان گفت: يك هزار و 360 ميليارد تومان اعتبار براي اشتغالزايي به استان سيستان و بلوچستان تخصيص يافته است.
به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" محمد عرب كنگان با اشاره به اينكه تنها راه حل رويارويي با مشكل بيكاري، كسب فرصت‌هاي شغلي مناسب است، افزود: رويايي با اين مشكل و ايجاد فرصت‌هاي شغلي جديد از جمله اقدامات اين سازمان است.
وي خاطرنشان كرد: در سال 86 تعداد 2 هزار و 767 فرصت شغلي وجود داشته و تعداد يك هزار و 511 نفر توانسته‌اند به كار مشغول شوند.
عرب كنگان با بيان اينكه شغل‌هاي ايجاد شده براي جوانان در همان ابتدا پايداري يا عدم‌پايداري آن كاملا روشن و واضح نيست، تصريح كرد: درصد بالايي از مشاغل ايجاد شده به صورت ناپايدار و موقت است.
وي كميته‌هاي اشتغالزايي در استان را شامل كارگروه اشتغال و سرمايه‌گذاري استان به رياست استاندار و عضويت همه مديران دستگاه‌هاي اجرايي و همه بانك‌هاي عامل و كميته كارشناسي كارگروه اشتغال با عضويت دستگاه‌هاي اجرايي ذيربط عنوان كرد.
سرپرست سازمان كار و امور اجتماعي استان گفت: يكي از سياست‌هاي كلي وزارت كار و امور اجتماعي در سال‌هاي اخير براي كاهش نرخ بيكاري در كشور، پرداخت تسهيلات اشتغالزايي و خود‌ اشتغالي است كه هر ساله به تعداد زيادي از متقاضيان بيكار جوياي‌ كار كه داراي مهارت‌هاي لازم فني و حرفه‌اي هستند براي ايجاد اشتغال در حرفه مورد نظر تسهيلات خود‌اشتغالي پرداخت مي‌شود.
وي تجهيز مراكز فني و حرفه‌اي، استفاده از مربيان مجرب و كار آزموده از طريق ارتقاي سطح دانش فني آنان با هدف افزايش سطح كمي و كيفي نيروي كار فني و ماهر، تصويب‌نامه هيئت وزيران در مورد آيين‌نامه گسترش بنگاه‌هاي اقتصادي و زود‌بازده به منظور ايجاد اشتغال در بخش‌هاي مختلف، توزيع عادلانه منابع، تقويت كارآفريني و افزايش كارايي تسهيلات بانكي را از جمله اقدامات براي كاهش بيكاري عنوان كرد.
سرپرست سازمان كار و امور اجتماعي استان اظهار داشت: با پايان خشكسالي، رونق نسبي كار كشاورزي، ورود آب به دشت سيستان، بارش نزولات آسماني در منطقه بلوچستان، طرح ساماندهي اتباع خارجي و بازگشت آنان به كشورشان در كاهش نرخ بيكاري استان تاثيرگذار است./د/184/120
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن