تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):داناترين مردم كسى است كه دانش ديگران را به دانش خود بيفزايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820509314




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فتح‌الله‌زاده: قلعه‌نويی به جای تهمت مدرك مذاكره با جانواريو را


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
[تصویر: 101219.jpg]
سرپرست باشگاه استقلال گفت: قلعه‌نويی اگر مدركی دارد كه باشگاه استقلال با جانواريو مذاكره كرده، ‌آن را ارائه كند. فارس: علی فتح‌الله زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تساوی 2 بر 2 روز گذشته استقلال مقابل السد قطر اظهار داشت: بچه‌ها در این مسابقه زحمت خود را كشیدند و مقابل تیمی مثل السد 2 گل زدند، اما در ادامه ما بی دلیل 2 گل دریافت كردیم.
وی در پاسخ به این سؤال كه چرا تاكنون فكری به حال حفظ نتیجه در استقلال نشده، عنوان كرد: فكر شده، اما فكر باید در زمین پیاده شود. وقتی استقلال 2 گل‌ می‌زند نباید همانطور ایستاد و كاری نكرد. اكنون مثل سابق نیست كه فقط با زدن 2 گل خیالمان راحت شود. حریفان حرفه‌ای شده‌اند و برای جبران نتیجه فشار می‌‌آورند. من حرفم این است كه وقتی 2 گل می‌زنی، باید باز هم حمله كنی و در آن شرایط نتیجه را حفظ‌ كنی.

وی افزود:‌ البته در بازی دیروز 2 پنالتی هم برای استقلال گرفته نشد. ظاهرا چه در ایران و چه در خارج برای استقلال گرفتن پنالتی برای استقلال ممنوع‌ شده و برای ما پنالتی نمی‌گیرند.
سرپرست باشگاه استقلال با تاكید بر اینكه حفظ نكردن نتیجه در این تیم یك مشكل است، ادامه داد: چیزهایی در تیم است كه فنی است و فكر می‌كنم كادر فنی باید در مورد آن توضیح بدهد. من بعد از بازی با چند بازیكن صحبت كردم و آنها می‌گفتند دلیل عدم حفظ نتیجه عقب كشیدن تیم است. تیم السد 20 دقیقه طوفانی به استقلال فشار آورد و ما مانده بودیم و نگران این بودیم كه هر آن گل سوم را دریافت كنیم و خدا را شكر یك امتیاز را گرفتیم.

فتح‌الله زاده افزود: ‌من هم دوست ندارم كار استقلال به اما و اگر بكشد، اما ما تیمی هستیم كه تازه بسته شدیم و با این حال در لیگ برتر و جام حذفی حضور فعال داریم. این تیم بدنسازی كامل نشده و بچه‌ها واقعا خسته هستند.
وی با اشاره به بازی آینده استقلال مقابل النصر گفت: اگر به امتیازها نگاه كنیم ما برای اینكه بتوانیم به مرحله بعد صعود كنیم باید النصر را ببریم. من از هواداران می‌خواهم مثل سال های گذشته به حمایت از استقلال به ورزشگاه بیایند و تیم را به آغوش بكشند. نتیجه بازی با النصر برای ما خیلی مهم است. هواداران باید به ورزشگاه بیایند. امروز جای نشستن نیست. ما نیاز به هوادار داریم. من انتظار دارم هفته آینده مقابل النصر 70 هزار نفر در ورزشگاه باشند. این طوری هم ركورد حضور تماشاگر را می‌زنیم و هم می‌توانیم النصر را شكست دهیم.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد وضعیت ناصر حجازی كه در بیمارستان كسری بستری است، گفت: روز گذشته تلفنی با او صحبت كردم و امروز هم ملاقات كوتاهی با او خواهم داشت. فقط همه ما باید برای حال حجازی دعا كنیم.
فتح‌الله زاده در مورد احضار به كمیته انضباطی تصریح كرد: من قبل از سفر به قطر صحبت‌هایم را با شریفی انجام دادم و فكر می‌كنم كم لطفی دوستان بوده كه ما را احضار كردند. در 7 بازی حق استقلال خورده شده است. آیا این انصاف است كه در مورد اشتباهات داوری هم ما باید جوابگو باشیم!
وی درباره بیانیه دوم باشگاه سپاهان و شكایت آنها از استقلال گفت: با بیانیه نمی‌شود تهمت‌ها را پاسخ داد. كدام صحبت من در قبال سپاهان توهین‌آمیز بوده است. من هنوز هم می‌گویم آنها قدرت دارند چون پول دارند.

وی درباره گلایه‌های امیرقلعه‌نویی نسبت به صحبت با جانواریو كه با سپاهان قرارداد دارد، گفت: امیرخان اگر مدركی دارد كه باشگاه استقلال با جانواریو صحبت كرده، ‌ارائه دهد. نمی‌شود با شنیده‌ها تهمت زد.ما اگر بخواهیم با جانواریو مذاكره كنیم باید با مدیر برنامه‌های او صحبت كنیم. می‌توانید از مدیر برنامه‌های او بپرسید كه تاكنون باشگاه استقلال اقدامی برای مذاكره كرده است یا خیر . وقتی می‌دانیم بازیكنی قرارداد دارد، هیچ وقت سراغش نمی‌رویم. من از ساكت انتظار داشتم جلوی این توهین‌ها و تهمت‌ها را بگیرد.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 129]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن