تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820512500




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

پشت پرده حواشى اخير پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:ابرار: پشت پرده حواشى اخير پرسپوليس
۱- مثل معروفى است كه همه ما شنيده ايم. اينكه «بفرما» و «بنشين» و «بتمرگ» هر ۳ يك معنى مشترك را مى دهد اما آنچه باعث تفاوت اين ۳ كلمه مى شود بار احترامى است كه داخل كلمات مستتر است. «بفرما» اوج احترام به مخاطب است. «بنشين» بار احترامى مشخصى ندارد و «بتمرگ» هم كه خود نشان مى دهد براى طرف چقدر احترام قائلند!
۲- افشين قطبى روزى ايران را ترك كرد كه فضا لبريز بود از «بفرما»! بفرما زدند و نماند. نخواست كه بماند. رفت و با رفتنش آتش نهاد بر دل مسئولان ورزش ايران. اين آتش گريبان حبيب كاشانى را گرفت و پروسه حذف او را رقم زد. تلاش هاى مديريت جديد براى جذب مربيان ديگر سودى نداشت و به همين خاطر از خيابان سئول تصميم گرفته شد كه دوباره افشين قطبى را به تاج و تختش بازگردانند. اتفاقى كه باعث شد تا يك بفرماى «يك ميليون دلارى» به افشين جان بزنند و او هم اين بار بدون كسب اجازه از بزرگترها «بله» را بگويد.
۳- از وقتى افشين جان بله را گرفت و دوباره به پرسپوليس برگشت نتايج اين تيم مطلوب و منطقى بوده. پرسپوليس از ۴ بازى ۸ امتياز آورده (يعنى ۲ برابر رقيب سنتى) و در بالاى جدول قرار دارد. با توجه به مصدوميت چند مهره كليدى اين تيم همين نتايج هم كاملاً قابل قبول است. تساوى هاى پرسپوليس يكى در انزلى مقابل ملوان لبريز از انگيزه و ته جدولى رقم خورده و دومى در تهران مقابل ذوب آهن صدرنشين مسابقات. به اين ترتيب مى بينيم كه نتايج كسب شده توسط تيم افشين قطبى دليلى براى تغيير لحن به اعضاى هيأت مديره نمى دهد!
۴- بعد از آن بفرماهاى يكى ، دو ماه پيش حالا نوبت رسيده به «بتمرگ»هاى هيأت مديره به سرمربى پرسپوليس! در اينكه افشين قطبى در كنفرانس مطبوعاتى بعد از بازى مقابل ذوب آهن تند روى كرد و فضاى تيم را آشفته نمود، هيچ ترديدى نيست. در اينكه مدير عامل و اعضاى هيأت مديره نيز در جايگاهى قرار دارند كه مى توانند سرمربى را به دليل چنين سخنان ناسنجيده اى احضار كنند و از او پاسخ بخواهند نيز هيچ ترديدى نيست آنچه اين روزها باعث ابهام رسانه ها شده بى پروايى دوستان در حمله كردن به مربى يك ميليون دلارى خود است.
۵- يك سؤال كوچك و بى اهميت. در اين روزها كه پس از ناكامى هاى فاجعه برانگيز المپيك و بازگشت كاروان ايران به وطن رسانه ها و افكار عمومى بهترين فرصت براى پاسخ گرفتن از مسئولان سازمان تربيت بدنى و كميته المپيك را دارند آيا قرار است فقط با قطبى خودمان را سر گرم كنيم؟ آيا مى خواهند ما جاى توجه كردن به المپيك و نتايج فاجعه برانگيز آن به سكه يك پول شدن آقا شيره توجه كنيم؟! آيا قرار است جاى وقت گذاشتن و انتقاد كردن از مسئولان كميته المپيك و سازمان تريبت بدنى وقتمان را به نوشتن چنين مطالبى اختصاص بدهيم و يادمان برود كه تا همين هفته قبل چه افتضاحى در چين رقم خورد؟!
 شنبه 9 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ابرار]
[مشاهده در: www.abrarnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 133]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن