تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 6 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812725430




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گپی با بهاره رهنما


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: سینمای ما -: بعد از مدت‌ها چطور شد در «توفيق اجباري» بازي كرديد؟ من به طور معمول در 4-3 سال اخير كار سينمايي داشتم ولي 2كار آخرم به خاطر مافياي پخش هنوز اكران نشده. اولي «ماجراي اينترنتي» به كارگرداني حسين قناعت است كه در جشنواره قاهره از آن تقدير شد و همين‌طور پارسال در اصفهان پرمخاطب‌ترين فيلم شناخته شد و دومي فيلم «شبانه» كه كار 2 فيلمساز جوان و مستعد است؛ كيوان علي محمدي و اميد بنكدار. درمورد توفيق اجباري هم اول قرار نبود كار كنم. يك شب باران كوثري و عطاران و گلزار و نيوشا ضيغمي تماس گرفتند و گفتند: «حتي اگر نقش را قبول نمي‌كني بيا ببينيمت، كارت داريم». خارج از دفتر فيلمسازي قرار گذاشتيم و آنجا قرار شد نقش بيتا را بازي كنم ولي با بعضي تغييرات. رضا عطاران مي‌گفت: «من آرزو داشتم زن بودم و نقش بيتا را قبول مي‌كردم». البته 4سكانس از بازي من – يعني حدود 20-15 دقيقه از فيلم– حذف شد؛ چون وزارت ارشاد مجوز پخش آن قسمت‌ها را نداد. ماجراي حذف سكانس‌ها چه بود؟ چرا مجوز ندادند؟ بيتا دختري است كه مرتب خواب مي‌بيند؛ فكر مي‌كند گلزار عاشق او شده و قرار است با هم ازدواج كنند و اصلا به همين خاطر زنش را طلاق داده. وزارت ارشاد براي سكانس خواب‌ها مجوز نداد چون معتقد بود اين‌قدر رؤياپردازي بدآموزي دارد؛ حتي پايان فيلم تغيير كرد؛ جايي كه بيتا به دوستان‌اش زنگ مي‌زند و خبر ازدواج‌اش با يك فوتباليست را مي‌دهد. در اصل، او عاشق شهرت است و برايش فرقي نمي‌كند كه با يك فوتباليست عروسي كند يا گلزار. اين نقش از لحاظ روان‌شناختي حرف‌هاي زيادي داشت كه خب حذف شد. با تمام اين جريانات، خوشحالم در فيلمي بازي كردم كه مردم را مي‌خنداند؛ البته نه به هر‌قيمتي. توفيق اجباري، فيلم خوش‌ساختي است كه در اين اوضاع نامساعد، دارد سرمايه برمي‌گرداند. مي‌گويند در توفيق اجباري فيلمنامه نداشته‌ايد! اصلا اين‌طوري نبوده. من خودم شاهد بودم كه پيمان عباسي با چه دقتي تغييرات آقاي لطيفي را دنبال مي‌كرد. آقاي لطيفي فيلمنامه را براي خودش انتخاب مي‌كند ولي ساختمان داستان و كاراكترها مطابق فيلمنامه نوشته شده بود. خيلي بي‌انصافي است كه بگوييم «روز سوم» يا «توفيق اجباري» فيلمنامه نداشته‌اند. من خودم از آن دست بازيگراني هستم كه فيلمنامه برايم مهم است و به نويسندگي علاقه دارم. منبع خبر : همشهری آن‌‌لاین




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 173]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن