تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نماز، از آيين هاى دين است و رضاى پروردگار، در آن است. و آن راه پيامبران است. ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820173787




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دادستان كل كشور:سازمان ملل بايد پاسخگوي ربوده شدن امام موسي صدر باشد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دادستان كل كشور:سازمان ملل بايد پاسخگوي ربوده شدن امام موسي صدر باشد
دادستان كل كشور با تاكيد بر اينكه در خصوص مسئله ربوده شدن امام موسي صدر سازمان ملل متحد و كشور ليبي بايد پاسخگو باشند افزود: دولتهاي اسلامي بايد با جديت اين مسئله را پيگيري كنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام قربانعلي دري نجف آبادي، دادستان كل كشور شب گذشته در مراسم سي امين سالگرد ربوده شدن امام موسي صدر كه در تالار ابن سينا دانشگاه تهران برگزار شد، با تاكيد بر اينكه مسئله امام موسي صدر تنها مسئله ايران و لبنان نيست گفت: ربودن امام موسي صدر حادثه اي است كه براي تمامي مسلمانان و آزاديخواهان جهان اهميت داشته و آنها همواره اين موضوع را دنبال كرده و آن را محكوم نموده اند.

وي تاكيد كرد كه وضعيت مفقود شدن امام موسي صدر بايد براي بيش از يك ميليارد مسلمان در جهان مشخص شود، چرا كه ما وظيفه داريم تا انسان هاي بزرگ را هر چه بيشتر و بهتر به نسل جوان بشناسانيم ، تا اين افراد براي جوانان الگو باشند و امام موسي صدر الگوي حسنه ، اسوه كمال، كلمه طيبه و از حسنات روزگار است.

دري نجف آبادي با تقدير از زحمات جنبش امل به دليل زنده نگه داشتن اهداف بزرگ و مقدس امام موسي صدر گفت: كساني كه اهداف بزرگي دارند ، نبايد اهداف بزرگ را فداي اهداف كوچك و مسائل اصلي را فداي مسائل جزئي كنند و اين مسئله اي است كه مردان بزرگي مثل امام موسي صدر آن را درنظر داشته اند و هرگز به فرع بيش از اصل اهميت نداده بلكه به فرع به طبع اصل توجه داشته اند.

وي با بيان اينكه شناخت عميق اسلام و توجه ويژه به تفكر تشكيلاتي منسجم از ويژگي هاي بارز امام موسي صدر بود، تصريح كرد: تعامل و همفكري، مديريت و سازماندهي از ويژگي هاي شهيد بهشتي و امام موسي صدر بود و اين دو بزرگوار بعد از احياي اسلام به ايجاد تشكيلاتي منسجم و فعال در ابعاد مختلف توجه ويژه اي داشتند.

دادستان كل كشوردر پايان سخنان خود خاطرنشان كرد: بيت امام موسي صدر از بيت هاي مفاخر بوده است همان طور كه سيد صدر الدين صدر پدر بزگوار امام موسي صدر از مراجع بزرگ كه مورد توجه مرحوم آيت الله بروجردي بوده است.
 چهارشنبه 6 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 137]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن