تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند به شكل شما و اموال شما نگاه نمى كند بلكه به دلها و اعمال شما توجه مى نمايد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819849182




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رايحه توسعه فارس/ فراگيري پوشش صدا و سيما، دستاورد مصوبات استاني فارس


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رايحه توسعه فارس/ فراگيري پوشش صدا و سيما، دستاورد مصوبات استاني فارس
داخلي. فرهنگي. صداوسيما. هفته. دولت.

مديركل صدا وسيماي مركزفارس‌گفت:تجهيز و راه‌اندازي ‪۱۵۰‬ايستگاه ماهواره‌اي شبكه‌ملي در استان فارس،يكي از مصوبات سفر رييس جمهوري بود كه مقررشد ‪۲۰‬ ميليارد ريال اعتباراين مصوبه‌ازطريق استانداري فارس در اختيار صداو سيماي مركز فارس قرار گيرد و طي سال ‪ ۸۶‬و ‪ ۸۷‬هر سال ‪ ۷۵‬ايستگاه ماهواره‌اي در اين استان راه اندازي شود.

حجت الله يراق طلايي سه شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: از تعهدات ‪۷۵‬ ايستگاه ماهواره‌اي سال ‪ ۸۶‬تاكنون ‪۳۳‬ايستگاه راه اندازي شده‌است و امسال مي بايست افزون بر انجام عمليات مربوط به ‪ ۴۲‬ايستگاه‌باقي مانده از تعهدات پارسال، ‪ ۷۵‬ايستگاه مربوط به تعهدات امسال را به انجام رسانيم و محقق شدن اين مهم منوط به تامين اعتبار لازم است.

اين مسوول‌بيان داشت: تبديل ‪ ۲۳۰‬ايستگاه تك برنامه‌اي به چهار برنامه‌اي در روستاهاي فارس با تخصيص ‪ ۲۰‬ميليارد ريال از محل اعتبارات استاني و ظرف مدت دو سال، يكي ديگر از مصوبات است.

طلايي اضافه‌كرد: از ‪ ۱۰‬ميليارد ريال اعتبار پارسال اين مصوبه،شش ميليارد و ‪ ۷۰۰‬ميليون ريال به صدا و سيماي مركز فارس پرداخت شده كه با اين ميزان اعتبار موفق شديم ‪ ۷۰‬مبدل چهار كاناله را تهيه و در مناطق مختلف استان فارس نصب و راه اندازي كنيم.

وي گفت: از ديگرمصوبات هيات دولت به فارس، نصب ‪ ۱۰‬فرستنده ‪ ۲۰۰‬ولت راديويي اف .ام در اين استان است، كه پارسال اين ميزان فرستنده با صرف سه ميليارد ريال هرينه براي تجهيز و نصب آنها، در فارس راه اندازي شد.

طلايي، از راه اندازي شش ايستگاه ‪ ۲۰۰‬وات شبكه آموزش تلويزيوني در استان فارس به عنوان يكي ديگر از مصوبات ياد كرد و اظهار داشت: هم اينك اين ايستگاهها درشهرهاي لار، لامرد، ارسنجان و منطقه همايجان از توابع شهرستان سپيدان راه اندازي شده است.

وي بيان كرد: افزون بر راه اندازي ايستگاههاي‌نامبرده همچنين درشهرهاي سپيدان، فيروزآباد، لار و منطقه همايجان نيز شبكه قرآن راه اندازي شده‌است و اين امر در واقع حاكي از اين است كه صداو سيماي مركز فارس در اجراي اين بند از مصوبه به دو برابر تعهدات خود عمل كرده است.

مدير كل صدا و سيماي مركز فارس،پيش بيني اعتبار راه‌اندازي يك استوديو توليد و چهار مجموعه پويا نمايي را از ديگر مصوبات مرتبط با اين مركز عنوان كرد و بيان داشت: مقرر شد كه بودجه و اعتبار لازم براي انجام اين امر دررديف بودجه‌اي سال ‪ ۸۷‬منظور شود و پس از آن اين مركز، براي به انجام رساندن كار، مبادرت به برگزاري مناقصه كند.

طلايي گفت: هم اينك اين مناقصه برگزار شده و يك ميليارد و ‪ ۲۰۰‬ميليون ريال نيز به شركت برنده مناقصه براي انجام مراحل اوليه اين پروژه پرداخت شده است.

وي درخصوص ساخت‌استاديوم توليد كه بخش ديگري از مفاد اين مصوبه را تشكيل مي‌دهد و مقرر شد كه اعتبار آن در بودجه ملي منظور شود، گفت:اقدامات اوليه اين كاركه‌شامل نقشه‌برداري از سه هزار مترمربع زمين اين استاديوم و ملحقات آن است، انجام شده‌است وطرح آن به مناقصه گذاشته خواهد شد و به محض تعيين برنده مناقصه، عمليات ساخت و ساز آن آغاز خواهد شد.

طلايي،نوسازي واحد سيار راديويي در استان فارس تاپايان شهريور ماه امسال را ديگر مصوبه سفر هيات دولت به اين استان اعلام كرد و گفت: براي به انجام رساندن‌اين مصوبه،مناقصه برگزار شد و به عنوان آغاز عمليات احداث، تاكنون يك ميليارد و ‪ ۱۱۰‬ميليون ريال هزينه شده است و همچنان عمليات نوسازي اين واحد ادامه دارد.

وي گفت:انتظار ما از استاندار فارس و مسوولان مربوط اين استان اين است كه در تخصيص اعتباراتي كه مي‌بايست از محل بودجه استاني براي به انجام رساندن مصوبات، مرتبط با صدا و سيماي مركز فارس، هزينه شود، تسريع كنند تا مفاد برخي از اين مصوبات كه هنوز بطور كامل به اتمام نرسيده، تكميل و به بهره برداري رسد.ك/‪۳‬
 سه شنبه 5 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 74]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن