تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، كتاب خدا و بهترين روش، روش پيامبر صلى‏لله‏ عليه ‏و ‏آله و بدترين ام...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819629375




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

افزايش نرخ بهره اروپا بحران بدهي منطقه يورو را تشديد مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: ميلياردر مشهور آمريكايي با انتقاد از تصميم بانك مركزي اروپا براي افزايش نرخ بهره بانكي گفت: اين كار موجب تشديد بحران بدهي در كشورهاي منطقه يورو خواهد شد .
به گزارش بلومبرگ، يك ميلياردر آمريكايي تاكيد كرد تصميم بانك مركزي اروپا براي افزايش نرخ بهره بانكي در شرايط كاملا نامناسبي اتخاذ شده چرا كه برخي از كشورهاي عضو يورو با مشكل بدهي و بحران مالي روبرو هستند .
جورج سوروس كه گفته مي شود به محافل صهيونيستي وابستگي دارد تصريح كرد افزايش نرخ بهره بانكي اروپا موجب تشديد بحران بدهي در كشورهاي منطقه يورو خواهد شد .
بانك مركزي اروپا به تازگي نرخ بهره بانكي اروپا را به 1.25 درصد افزايش داده است. اين براي نخستين بار از سال 2009 ميلادي است كه بانك مركزي اروپا نرخ بهره بانكي خود را افزايش داده است و اين براي نخستين بار در چهل سال اخير است كه اروپا زودتر از آمريكا نرخ بهره بانكي را افزايش مي دهد .
به اعتقاد كارشناسان اقتصادي بانك مركزي اروپا در ماه جولاي نرخ بهره بانكي را به 1.5 درصد و در ماه اكتبر به 1.75 درصد افزايش خواهد داد . افزايش نرخ بهره بانكي به مشكلات كشورهاي بحران زده منطقه يورو دامن خواهد زد . اين در حالي است كه پرتغال پس از يونان و ايرلند سومين كشور عضو يورو است كه رسما خواستار دريافت كمكهاي مالي از اتحاديه اروپا و صندوق بين المللي پول شده است .
كارشناسان اقتصادي و مالي بر اين باورند كه اقتصاد پرتغال براي رهايي از ورشكستگي و بحران بدهي به بيش از 100 ميليارد دلار كمك مالي خارجي نياز دارد .
وزراي دارايي هفده كشور منطقه يورو تصميم مي‌گيرند چه مقدار و با چه شرايطي به اين كشور كمك مالي كنند.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن