تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820503226




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

فهم فلسفه دين منتشر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: فهم فلسفه دين منتشر شد
خبرگزاري فارس: كتاب «فهم فلسفه دين»نوشته ليبي آلوواليا توسط انتشارات فلوئنز منتشر شد.


به گزارش خبرنگار فارس؛ كتاب فهم فلسفه دين نوشته ليبي آلوواليا در 320 صفحه به قيمت 33 دلار توسط انتشارات فلوئنز در انگلستان منتشر شد.
مولف در اين كتاب پس از در آمدي كلي بر فلسفه دين در بخش نخست؛ به برهان جهان شناختي در مورد وجود خداوند خواهد پرداخت و در فصل دوم تجربه ديني مورد بحث قرار مي گيرد.
فصل سوم با عنوان روان شناسي و دين نسبت اين دو را بررسي خواهد كرد و در فصل چهارم به انديشه هاي الحادي و پساتجدد خواهد پرداخت.
فصل هاي بعدي كتاب نيز به ترتيب مباحث فلسفه در مورد معجزات؛ مسئله خلق؛ دين و علم؛ برهان نظم؛ مكانيك كوانتوم و جهان بيني ديني؛ برهان وجود شناختي نام دارد.
بخش دوم كتاب با بحث زبان دين آغاز مي شود و در ادامه به مباحثي چون حيات پس از مرگ: بدن جان و هويت شخصي و مسئله شر خواهد پرداخت.
كتاب با زباني شيوا و با ارائه تصاوير و بخش هاي خود آموز براي انديشيدن نوشته شده است؛ به گونه اي كه خوانندگان غير حرفه اي مباحث به راحتي بتوانند با مباحث فلسفي همراه شوند. كيفيت بالاي صفحات و عكس هاي كتاب نيز در جذب خوانندگان مفيد است.
انتهاي پيام/ش
 يکشنبه 3 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن