تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى هر چيزى زكاتى است و زكات بدنها روزه است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820710048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتيرايي: دورخيز كاراته براي بازيهاي المپيك 2012 لندن است


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كتيرايي: دورخيز كاراته براي بازيهاي المپيك 2012 لندن است
تهران - واحد مركزي خبر - ورزشي 1387/06/02

رييس فدراسيون كاراته با اشاره به اينكه در رقابت هاي بين المللي جام رياست جمهوري به اهداف خود رسيديم تصريح كرد : برنامه ريزي كاراته ايران حضوري مقتدرانه در بازيهاي المپيك 2012 لندن است .
به گزارش واحد مركزي خبر بهزاد كتيرايي كيفيت مسابقات كاراته بين المللي جام رياست جمهوري را بالا دانست و گفت : اين براي نخستين بار بود كه شاهد حضور 18 كشور خارجي و از جمله تيم هاي صاحب نام ژاپن ، فرانسه ، هلند ، پرتغال و اتريش در اين مسابقات بين المللي بوديم كه در كشورمان برگزار شد و فدراسيون به كليه اهداف خود از برگزاري اين رقابت ها دست يافت .
در حقيقت با برگزاري خوب و شايسته اين پيكارها توان جمهوري اسلامي ايران را براي ميزباني مسابقات رسمي به رخ كشيديم تا فدراسيون جهاني در اين زمينه نگاه مثبتي به ايران پيدا كند .
وي در عين حال با تاكيد بر اينكه كاراته بطور قطع از رشته هاي حاضر در المپيك 2012 لندن خواهد بود ، گفت : در سال 2009 كميته بين المللي المپيك در اجلاس خود راجع به حضور 5 رشته جديد در بازيهاي المپيك دست به تصميم گيري خواهد زد كه كاراته در راس اين رشته ها قرار دارد و بطور قطع مجوز حضور را دريافت خواهد كرد .
بنابراين رويكرد فدراسيون كاراته حضوري خوب و شايسته در لندن 2012 است و يقينا كاراته در اين بازيها در زمره رشته هاي مدال آور خواهد بود .
رييس فدراسيون كاراته در عين حال با اشاره به بازيهاي المپيك پكن ، دستاورد ورزش ايران در المپيك را مثبت دانست و گفت : سياست سازمان تربيت بدني بر توسعه رشته هاي حاضر در المپيك است كه به نظر من اين مساله از مدال آوري نيز مهم تر است . در نظر بگيريد كه در تمام طول المپيك ها ورزش ايران روي مدال آوري سه رشته كشتي ، وزنه برداري و تكواندو حساب باز كرده است و غير از اين سه رشته ما نه تنها در رشته هاي ديگر حرفي براي گفتن نداشته ايم بلكه از كسب مجوز حضور در بازيها نيز عاجز بوده ايم كه خوشبختانه با سياست سازمان تربيت بدني رويكرد خوبي نسبت به اين مساله صورت گرفته و ما شاهد بوديم كه در بازيهاي پكن بسياري از رشته ها براي نخستين بار در اين بازيها شركت مي كردند . معتقدم حضور در بازيهاي المپيك پكن در 14 رشته خود موفقيتي قابل توجه براي ورزش ايران به حساب مي آيد و يقينا تاثيرات مثبت اين سياست را ورزش در آينده خواهد ديد .
كتيرايي ، اضافه كرد : اتكاي ورزش ايران به چند رشته خاص باعث شده تا كناره گيري حسين رضازاده از دنياي قهرماني كل كاروان ورزش ايران را به لحاظ مدال آوري در المپيك تحت تاثير قرار دهد ، در حالي كه با سياست فعلي سازمان دريچه خوبي به روي ورزش ايران گشوده شده است و نبايد همه چيز را در امروز خلاصه كرد و از آينده غافل شد . كما اينكه با سياست هاي مورد توجه قرار گرفته مي توان اين انتظار را داشت كه ورزش ايران در دوره هاي بعدي المپيك با 10 ، 12 رشته اميد مدال در صحنه بازيها حاضر خواهد شد.
وي در عين حال گفت : بي شك اگر كشتي در المپيك پكن ضعيف ظاهر نمي شد و به انتظارات پاسخ مثبت مي گفت ، امروز عده اي در صدد اين بر نمي آمدند كه خدشه اي را متوجه كاروان ورزش ايران كنند . ضمن اينكه نبايد ناديده بگيريم كه كميته ملي المپيك در اين زمينه پاسخگوي اصلي است .
رييس فدراسيون كاراته در پايان حضور پاك كاروان ورزش ايران در المپيك پكن را قابل توجه و مهم دانست و گفت : بي شك دغدغه اي را كه جمهوري اسلامي ايران براي حضوري پاك در صحنه بازيهاي المپيك دارد ، ديگر كشورها ندارند . انجام 300 آزمايش دوپينگ از قهرمانان و ورزشكاران اعزامي مويد اين نكته است كه ورزش پاك و پهلواني براي ما از اهميت بسياري برخوردار است و هيچگاه راضي نخواهيم شد به هر قيمت صاحب مدال شويم .
0001/10105/12
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 84]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن