تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عاقل‏ترين مردم كسى است كه در امور زندگيش بهتر برنامه‏ريزى كند و در اصلاح آخرتش بيشتر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820708916




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از مازندران


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: اخبار كوتاه از مازندران
خبرگزاري فارس: بهره‌مندي 24 روستاي مازندران از آب شرب بهداشتي در هفته دولت، افتتاح 18 پروژه عمراني در شهرستان بهشهر در هفته جاري و غيره از مهم‌ترين اخبار كوتاه مازندران است.


به گزارش خبرگزاري فارس از مازندران، مديرعامل شركت آب و فاضلاب روستايي مازندران گفت: در هفته دولت امسال 24 پروژه آب آشاميدني در روستاهاي استان مازندران به بهره‌برداري مي‌رسد.
علي‌اكبر خورشيدي با اشاره به اينكه با افتتاح اين پروژه‌ها بيش از 4 هزار نفر از خانوارهاي روستايي اين استان از آب شرب سالم و بهداشتي بهره‌مند مي‌شوند، افزود: بيش از 20 ميليون ريال براي اجراي اين پروژه‌ها هزينه شده است.

* افتتاح 18 پروژه عمراني در شهرستان بهشهر
فرماندار بهشهر گفت: به مناسبت هفته دولت 18 پروژه عمراني در اين شهرستان به بهره‌برداري‌ مي‌رسد.
محمدتقي باقري افزود: اين پروژه‌ها در بخش‌هاي كشاورزي، مخابراتي، برقي و آموزشي است كه در طول هفته دولت با حضور مسئولان استاني به بهره‌بردراي مي‌رسد.

* كليد خوردن 12 پروژه عمراني شهرستان نكا در طول هفته دولت
فرماندار شهرستان نكا گفت: در هفته جاري 12 پروژه عمراني در شهرستان نكا افتتاح و به بهره‌برداري مي‌رسد.
يوسف سعادت افزود: اين پروژه‌ها در بخش‌هاي كميته امداد، راه ترابري، آموزش و پرورش، بهزيستي، آب و فاضلاب شهري و تبليغات اسلامي است.
وي از برگزاري همايش روساي اداره‌هاي اين شهرستان در هفته دولت خبر داد و تصريح كرد: كوهپيمايي طرح جماران، نشست مسئولان اجرايي با مردم روستاهاي نكا و غبارروبي مزار شهدا از برنامه‌هاي هفته دولت در اين شهرستان است.

* پيشرفت 93 درصدي مجموعه ورزشي كارگران مازندران
رئيس اداره كار و امور اجتماعي شهرستان آمل گفت: بزرگ‌ترين مجموعه ورزشي كارگران مازندران در شهرستان آمل 93 درصد پيشرفت فيزيكي دارد.
علي نيازآذري افزود: اين مجموعه ورزشي در زميني به مساحت سه هكتار در كنار شهرك صنعتي بابكان آمل واقع شده است.
وي با اشاره به اينكه تاكنون 7 ميليارد ريال براي ساخت اين مجموعه ورزشي هزينه شده است، تصريح كرد: كار پاياني اين مجموعه شامل آسفالت محوطه، فضاي سبز و كاشت چمن زمين فوتبال در حال انجام است.

*‌ پايان يافتن فصل اول كاوش باستان شناسي شهر تاريخي ناتل
معاون ميراث فرهنگي سازمان گردشگري مازندران گفت: فصل اول كاوش باستان شناسي شهر تاريخي ناتل در شهرستان نور با 200 ميليون ريال اعتبار به پايان رسيد.
مهدي ايزدي افزود: با پايان يافتن فصل اول كاوش باستان‌شناسي شهر ناتل بناي اصلي حكومتي متعلق به دوره اسلامي كشف شد.
وي با اشاره به اينكه اين بناي حاكم‌نشين از يك پلان مربع شكل تشكيل شده است، بيان داشت: بعضي از ديواره‌هاي صندوقي اين طرح متعلق به قرن اول اسلامي است.
ايزدي گفت: فصل دوم كاوش باستان شناسي اين بنا كه در شش كيلومتري جنوب شهرستان نور واقع شده است، بهمن‌ ماه امسال در قالب طرح ملي انجام مي‌شود.

* جمع‌آوري 5 تن زباله در طرح گردشگري شهرداري ساري
شهردار ساري گفت: روزانه پنج تن زباله توسط نيروهاي خدماتي شهرداري در طرح گردشگري شهرداري ساري در ساحل فرح آباد ساري جمع‌آوري‌ مي‌شود.
علي حجازي در پايان با اشاره به اينكه 16 نيروي حفاظتي براي امنيت مجتمع به طور شبانه‌روزي حضور دارند، تصريح كرد: 17 ناجي غريق در دو شيفت كاري در اين سواحل وجود دارند.
انتهاي پيام/ص
 شنبه 2 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن