تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از حرام دورى كند، خداوند به جاى آن عبادتى كه او را شاد كند نصيبش مى‏گردا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819715625




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نکاتی در مورد تمیز کردن کاشی و سرامیک ودیوار : كفپوش و ديوارها


واضح آرشیو وب فارسی:آشپز آنلاین: تمیز کردن دیوارهای روغنی:
تمیز کردن دیوارهایی که رنگ روغنی دارند هم سریع‌تر و هم آسان‌تر از دیوارهایی است که رنگ پلاستیکی دارند. برای پاک کردن این دیوارها می‌توانید از‌ محلول زیر استفاده کنید. یک لیتر آب گرم را با 2 قاشق غذاخوری مایع ظرفشویی و 1 قاشق آمونیاک ترکیب کنید و با یک تکه ابر روی دیوارها بکشید. فقط توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این پاک‌کننده از دستکش استفاده کنید.
‌تمیز کردن کاشی و سرامیک:
یک پیمانه آمونیاک، یک‌چهارم پیمانه جوش‌شیرین و یک‌دوم پیمانه سرکه را در یک سطل آب داغ مخلوط کنید و روی کاشی‌ها و سرامیک‌ها بکشید. از این فرمول برای پاک کردن دیوارهای رنگ روغنی نیز می‌توانید استفاده کنید.


پاک کردن سفیدک‌های روی کاشی و سرامیک:
اگر یک تکه لیموترش و یک پنبه آغشته به سرکه را روی این لکه‌ها بکشید از بین خواهد رفت.

تمیز کردن لکه شمع از روی کاغذ دیواری:
ابتدا با قرار دادن تکه‌ای یخ روی محل مورد نظر پارافین را جدا کنید. سپس یک تکه کاغذ مومی را روی پارافین باقی مانده قرار دهید و روی آن را اتوی گرم بکشید.
اگر اجاق گاز شما کثیف شده و نمی‌خواهید از مواد شیمیایی و محصولات آماده استفاده کنید، می‌توانید نیم پیمانه آب داغ را با نصف پیمانه جوش‌شیرین خوب مخلوط کرده و با یک برس نرم روی جرم‌های اجاق‌گاز بمالید. پس از 15 دقیقه نیز آن را با پارچه‌ای تمیز کنید. همچنین می‌توانید 3 قطره مایع ظرفشویی و 5 قاشق غذاخوری جوش‌شیرین و 5 قاشق سرکه سفید را مخلوط کرده و خوب به هم بزنید تا خمیری نرم درست شود. حالا این خمیر را به محلی که جرم گرفته بمالید و پس از 15 دقیقه آن را تمیز کنید. مطمئن باشید اجاق‌گاز شما تمیز و براق خواهد شد.
تلفن چه در خانه و چه در محل کار مورد استفاده افراد مختلف قرار می‌گیرد. بنابراین مکانی مناسب برای قرار گرفتن انواع آلودگی و میکروب است اما برای این که گوشی تلفن شما پاک و تمیز باشد، می‌توانید یک یا دو مرتبه در‌ هفته با استفاده از پنبه‌ای آغشته به الکل، تلفن را تمیز کنید.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آشپز آنلاین]
[مشاهده در: www.ashpazonline.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 252]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن