تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه خداوند براى خانواده اى خير بخواهد آنان را در دين دانا مى كند، كوچك ترها بزرگ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820480736




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

با حضور رئيس دفتر رئيس‌جمهور معاونان و روساي كميسيون‌هاي مشاوران جوان رياست‌جمهوري معارفه شدند


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: با حضور رئيس دفتر رئيس‌جمهور معاونان و روساي كميسيون‌هاي مشاوران جوان رياست‌جمهوري معارفه شدند
خبرگزاري فارس: معاونان ستادي و روساي كميسيون‌هاي تخصصي مشاوران جوان رياست‌جمهوري معرفي شدند.


به گزارش خبرگزاري فارس، چهل و هشتمين جلسه شوراي مشاوران جوان رياست جمهوري با حضور عبدالرضا شيخ‌الاسلامي رئيس گروه مشاوران جوان رياست جمهوري و مشاوران جوان دستگاه‌هاي اجرايي تشكيل شد.
در اين نشست رضا قرائي‌پور مشاور منابع انساني حوزه مشاوران جوان در خصوص مديريت سرمايه‌هاي انساني به سخنراني پرداخت و در خصوص راه‌اندازي مركز ارزيابي در ستاد مشاوران جوان توضيحات مبسوطي را ارائه كرد كه با استقبال اعضاي جلسه و تأكيد بر اجرايي شدن هرچه سريعتر آن همراه شد.
در بخش ديگري از نشست، گزارش مشروحي از وضعيت صنعت آب و برق كشور توسط مشاور جوان وزير نيرو ارائه، كه مقرر شد پيرو پيشنهاد رئيس گرو مشاوران جوان، كارگروهي با محوريت مريم نجفي مشاور جوان وزير نيرو براي بررسي جامعتر اين موضوع و موضوعات مرتبط با مصرف انرژي در كشور تشكيل شود تا نتايج آن در اختيار رئيس‌جمهور قرار گيرد.
معارفه معاونان جديد ستاد حوزه مشاوران جوان و توديع معاونان قبلي و همچنين معرفي روساي كميسيون‌هاي تخصصي حوزه مشاوران جوان از ديگر برنامه‌هاي نشست اخير مشاوران جوان بود كه به موجب آن از زحمات وحيد خاوئي و عليرضا منصوري به عنوان معاونان قبلي منابع انساني و برنامه‌ريزي حوزه مشاوران جوان توسط رئيس گروه مشاوران جوان تقدير شد و عليرضا خجسته‌پور و امير جعفرپور به عنوان معاونان جديد حوزه مشاوران جوان در امور منابع انساني و طرح و برنامه، حميد خرسند به عنوان رئيس كميسيون آموزش و تحقيقات كاربردي، جواد جمالي رئيس كميسيون رفاهي و امور اجتماعي، جواد نوري رئيس كميسيون امور زيربنايي و كارآفريني، بابك افقهي رئيس كميسيون اقتصاد، بنيامين شكوه‌فر رئيس كميسيون حقوقي و امور مجلس، اسماعيل كفايتي رئيس كميسيون سياسي و امور بين الملل و مينو پورصالحي به عنوان رئيس كميسيون فرهنگي معرفي شدند.
همچنين رضا قرائي‌پور و ملكي‌فر نيز به عنوان مشاوران تعالي منابع انساني و برنامه ريزي استراتژيك حوزه مشاوران جوان رياست جمهوري فعاليت خود را آغاز كردند.
همچنين پيرو برخي تغييرات ساختاري در ستاد حوزه مشاوران جوان، راه اندازي 2 دبيرخانه دائمي به نام‌هاي دبيرخانه دائمي برگزاري همايش‌ها و بازديدها و دبيرخانه دائمي گرامي‌داشت مناسبت‌هاي ويژه نيز در دستور كارحوزه مشاوران جوان قرار گرفته است كه احمد تنه‌كار و ناصر فرزان‌فر عهده‌دار مسئوليت دبيرخانه‌هاي مذكور خواهند بود.
در ادامه اين نشست حميدرضا عليان قائم مقام رئيس گروه مشاوران جوان با بيان اينكه برگزاري هم انديشي‌هاي تخصصي در حوزه‌هاي مختلف و اظهارنظرهاي كارشناسي و بروز در مسائل كلان كشور را از جمله اهداف راه‌اندازي كميسيون‌هاي تخصصي برشمرد و ابراز اميدواري كرد با حمايت مديران دستگاه‌هاي اجرايي، شاهد ارائه بسته‌هاي تصميم‌ساز به عنوان خروجي‌هاي كميسيون‌هاي تخصصي باشيم.
عليان امضاي تفاهم‌نامه‌هاي مطالعاتي و همكاري‌هاي مشترك آموزشي و... با دستگاه‌هاي اجرايي را از اقدامات قريب الوقوع حوزه مشاوران جوان برشمرد.
انتهاي پيام/
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 211]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن