تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820018341




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

آيت الله سبحاني: تشيع به پرچمداري مصلح جهان افتخار مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: آيت الله سبحاني: تشيع به پرچمداري مصلح جهان افتخار مي‌كند
آيت الله سبحاني با اشاره به اينكه مسئله مهدي موعود (عج) نه از زمان پيامبر اسلام، بلكه در امت‌هاي پيشين هم مطرح بوده است، گفت: شيعيان افتخار مي‌كنند كه پرچمدار مصلحي هستند كه خداوند به آن وعده داده است.
به گزارش گروه فرهنگي «شبكه خبر دانشجو»، آيت الله سبحاني در جمع زائران در مسجد جمكران با اشاره به بحث مهدويت اظهار داشتند: مهدويت فرهنگ ديني و تاريخي شيعيان است و اگر آن را كنار بگذاريم چيزي از تشيع باقي نخواهد ماند.

وي تصريح كرد: مهدويت بايد براي ما سازنده باشد و نبايد فقط به صرف دعا كردن، خود را منتظر بناميم، بلكه كساني كه شيفته آن حضرت هستند بايد مراقب عاطفه ديني خود باشند تا شيادان از آن سوء‌استفاده نكنند.

اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: جوانان بايد هميشه دنبال مراجع و علماي ديني باشند و اگر مسئله و يا شبهه اي براي آنان پيش آمد، حقيقت را با آنان در ميان بگذارند تا به واقع هدايت شوند.

آيت الله سبحاني گفت: همه ائمه (ع) به بحث مهدويت اشاره كرده اند و اگر نام حضرت در نزد آنان برده مي‌شد فوراً به احترام نام ايشان قيام مي‌كردند.

وي با بيان حديثي از پيامبر اسلام (ص) بهترين عمل امت را انتظار فرج دانست و افزود: خداوند در اين عصر، نظام جمهوري اسلامي و در رأس آن ولي فقيه و قانون اسلامي را به ما عنايت كرد و ما به شكرانه اين نعمت بايد شاكر خداوند باشيم.

اين مرجع تقليد خاطرنشان كرد: جوانان در لب پرتگاه قرار گرفته اند و خانواده ها بايد تلاش كنند براي در امان ماندن آنان از دام دشمنان، فرزندان را از همان دوران كودكي به امور معنوي دعوت كنند تا زمينه براي ظهور امام زمان (عج) آماده شود.

آيت الله سبحاني، توسل به امام زمان (عج) و صدقه دادن براي ايشان را بسيار ارزشمند بيان كرد و گفت: صدقه دادن براي آن حضرت، احترام به امام زمان (عج) است./انتهاي پيام/
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن