تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، كليد هر نوشته‏اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819846664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كشف سرنخ هايي در پرونده ناپديد شدن مردي ميانسال


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: كشف سرنخ هايي در پرونده ناپديد شدن مردي ميانسال
گروه حوادث؛ كشف سرنخ هايي درباره ناپديد شدن يك مرد ميانسال فرضيه قتل وي را قوت بخشيد. به گزارش خبرنگار ما روز پنجشنبه هفته گذشته خانواده مردي 41 ساله به نام مسعود با مراجعه به كلانتري جنت آباد مفقود شدن وي را گزارش دادند. اين مرد در طبقه بالاي آپارتمان برادرش زندگي مي كرد و از 9 روز پيش خبري از وي نبود. ضمن اينكه خاموشي تلفن همراه او نيز نگراني خانواده اش را صدچندان كرده بود.

پليس ابتدا به بازجويي از برادر مسعود پرداخت، اما از آنجا كه او اطلاعي از سرنوشت برادرش نداشت به دستور بازپرس حسين اصغرزاده گروهي از ماموران به خانه اين مرد ميانسال رفتند و به تفتيش آنجا پرداختند. در نگاه اول همه چيز در آپارتمان آرام و معمولي به نظر مي رسيد، اما هنگامي كه افسران تجسس با نگاهي دقيق تر به بررسي اوضاع پرداختند، متوجه شدند بخش پايين ديوار پشت در ورودي به تازگي شسته شده و در بالاي همان قسمت نيز اثر چند لكه خون وجود دارد و علاوه بر اين حدود نيم متر از پايين ديوار كنده شده است. اين شواهد نشان مي داد در آستانه در ورودي خانه درگيري بين مسعود و افرادي ناشناس به وقوع پيوسته است. در ادامه كارآگاهان فهميدند يك فرش 6 متري و دو عدد روپشتي ترمه نيز از خانه مسعود به سرقت رفته است. مجموعه اين سرنخ ها فرضيه قتل را قوت بخشيد و پليس اين فرضيه را مطرح كرد كه قاتل يا قاتلان پس از كشتن مرد 41 ساله وي را لاي فرش و ترمه ها پيچيده و از خانه خارج كرده اند. ماموران سپس اين فرضيه خود را گسترش دادند و از آنجا كه روي ميز بخش پذيرايي خانه يك ظرف ميوه وجود داشت در پرونده ثبت كردند به احتمال زياد قاتل يا قاتلان به عنوان مهمان وارد خانه مسعود شده اند.تحقيق پيرامون زندگي خصوصي مسعود نيز اطلاعات تازه يي را آشكار كرد. همسر و فرزند مسعود چند سال قبل به خارج از كشور مهاجرت كرده بودند و پس از آن مرد ميانسال بعد از مدتي زندگي مجردي زني را به عقد موقت خود درآورده بود. با روشن شدن اين مساله همسر صيغه يي مرد مفقودشده تحت بازجويي قرار گرفت و گفت؛ من چند روزي بود كه از شوهرم اطلاعي نداشتم و وقتي تلفن همراه وي براي مدت طولاني خاموش ماند، برادر مسعود را مطلع كردم.اين زن در ادامه انگشت اتهام را به سوي خانواده همسر دائم مسعود نشانه گرفت و از اختلافاتي ميان آنها خبر داد. در پي اظهارات زن جوان منزل مرد ميانسال بار ديگر بازرسي و اين بار اسنادي پيدا شد كه گواهي مي داد خانواده همسر دائم مسعود مبلغ 300 ميليون تومان به اين مرد بدهكار هستند. از سويي ديگر يكي از همسايه هاي مرد گمشده به پليس گفت؛ چند روز قبل حدود ساعت شش صبح بود كه صداي داد و فرياد را از آپارتمان مسعود شنيدم، اما موضوع را پيگيري نكردم.

در حالي كه همه شواهد و مدارك از كشته شدن اين مرد خبر مي دهد بازپرس اصغرزاده ديروز دستور بازداشت مظنونان اين پرونده را صادر كرد. وي در اين رابطه توضيح داد؛ حدود يك هفته قبل از اعلام فقدان مسعود خانواده همسر دائم وي از شهرستان به منزل او رفته و ظاهراً مدتي در آنجا بودند.

بازپرس اصغرزاده افزود؛ فعلاً اين پرونده با موضوع مفقودي در دست بررسي است اما به هر حال احتمال وقوع جنايت نيز مدنظر قرار دارد.
 سه شنبه 29 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن