تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819712737




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برترين هاي بيستمين دوره مسابقات كشوري رقابت مهر در مشهد معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: برترين هاي بيستمين دوره مسابقات كشوري رقابت مهر در مشهد معرفي شدند
برترين هاي بيستمين دوره مسابقات كشوري رقابت مهر عصر امروز در مشهد معرفي شدند.


به گزارش پنجشنبه خبرگزاري جمهوري اسلامي در اين دوره از مسابقات 349 نوجوان و جوان پسر از 30 استان كشور در رشته هاي قرائت ، حفظ قرآن كريم، نهج البلاغه ،زبان انگليسي، امداد و نجات، چادرزني و توان افزايي با يكديگر به رقابت پردختند.
در بخش قرائت نوجوانان، سيد عليرضا موسوي از آذربايجان شرقي، حجت الله پراسانيان از سمنان ، محمد حسين فراهاني از قم به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در بخش قرائت جوانان نيز حسين دستجردي از يزد،ابراهيم عمارلو از خراسان رضوي و مهدي ساعد از همدان اول تا سوم شدند.
در رشته حفظ نوجوانان ، امين فياض از تهران مقام اول ،محمد رضا بخشي از سيستان و بلوچستان و محمد حسني از همدان مشتركا دوم و مهدي رسوليان از قزوين مقام سوم را كسب كردند.
در بخش جوانان نيز عليرضا لواز غاز قم، صدرالدين شاه ميرزايي از گلستان و حسين عليزاده از مازندران به ترتيب مقام هاي اول تا سوم را كسب كردند.
در رشته نهج البلاغه نوجوانان امين شاه بابايي از مركزي و رضا خود از يزد مشتركا مقام اول ، حسين حسني و محمدنفر سفيد دستي از همدان و اصفهان مشتركا مقام دوم و مصطفي محمد از خراسان جنوبي سوم را كسب كرد.
در بخش جوانان همين رشته نيز رسول اميري دهنوي از چهارمهال و بختياري، اميركهبند از همدان و سيدروح ا.
.
موسوي از لرستان موف ق به كسب مقام اول تا سوم شدند.
در رشته زبان انگليسي نوجوانان نيز سجاد قانع از يزد، اسماعيل خليفه از فارس، مقداد كارگري از خراسان شمالي نفرات اول تا سوم شدند.
به گزارش ايرنا در بخش جوانان زبان انگليسي نيز محمد مهدي آستينه از تهران ،سليمان رياحي از اصفهان و محمد رحيم نژاد از خراسان رضوي نفرات اول تا سوم شدند.
در رشته امداد نوجوانان امير كتاني از اصفهان، رضا صفري از لرستان و سينا نجفي از آذربايجان موفق به كسب مقام اول تا سوم شدند.
در بخش جوانان امداد نيز علي پيوندچي از قزوين، آرش برزگر از بوشهر و محمود ساماني راد از اصفهان موفق به كسب مقام هاي اول تا سوم در اين دوره از رقابت ها شدند.
همچنين در رشته چادر زني و توان افزايي تيم گلستان مقام اول، چهارمحال و بخيتاري مقام دوم و فارس موفق به كسب مقام سوم اين دوره از مسابقات شد.
گفتني است بيستمين دوره مسابقات كشوري رقابت مهر جمعيت هلال احمر از 21 مرداد ماه جاري به مدت چهار روز در مشهد برگزار شد .
ك/1 7496/662/589/659 شماره 447 ساعت 17:11 تمام
 پنجشنبه 24 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 177]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن