تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدای تعالی ایمان را برای پاکیزگی از شرک قرار داد ، و نماز را برای دوری از تکبر ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819628606




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

صدور حدود 7 ميليون كارنامه سوابق براي بيمه شدگان


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران جوان: صدور حدود 7 ميليون كارنامه سوابق براي بيمه شدگان
مدير عامل سازمان تامين اجتماعي اعلام كرد: تا پايان سال گذشته براي حدود 6 ميليون و 700 هزار نفر ببيمه شده، كارنامه‌ بيمه صادر شد.
مهندس حسينعلي ضيايي، مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي به خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: سوابق بيمه اي بيمه شدگان، امانت آنان نزد سازمان است كه بايد در نهايت دقت و صحت تنظيم نگهداري شود.

وي در ادامه افزود: انجام اين مأموريت مهم تنها با همكاري صميمانه كارفرمايان و بيمه شدگان و ارسال هييت هاي درست دقيق ميسر مي شود.

"ضيايي" با اعلام اينكه طي چند دهه‌ گذشته برخي عوامل طبيعي يا اجرايي، موجب شده كه بخشي از سوابق بيمه شدگان قابل شناسايي نباشد، اظهار داشت: توجه به ناكامي بيمه شدگان به سوابق بيمه اي خود، ناخوانا بودن ليست هاي ارسال شده از طرف كارفرمايان جا به جايي شغلي بيمه شدگان و عدم تجمع سوابق بيمه اي خود فرسوده شدن ليست هاي كاغذي در اثر گذشت زمان رويدادهاي مانند جنگ تحميلي سيل يا زلزله و فقدان امكانات نرم افزاري و سخت افزاري مدرن از جمله مواردي است كه امكان عدم شناسايي سوابق بيمه اي بيمه شدگان را فراهم مي كند.

مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي تصريح كرد: با اجراي طرح ساماندهي سوابق بيمه شدگان اقدامات مهمي در جهت شناسايي و تنظيم سوابق بيمه شدگان صورت گرفته و تا پايان سال گذشته حدود 30 ميليارد روز سابقه شناسايي شده است.

وي درباره صدور كارنامه سوابق بيمه شدگان اعلام كرد: به منظور اطمينان از صحت و دقت سوابق شناسايي شده كارنامه سوابق بيمه شدگان صادر و اختيار آنان قرار مي گيرد تا اگر به سوابق اعلام شده اعتراضي دارند مورد رسيدگي قرار مي‌گيرد.

ضيايي تصريح كرد: تا پايان سال گذشته براي حدود 6 ميليون و 700 هزار نفر بيمه شده و 96 درصد بيمه شدگان حائز شرايط كارنامه بيمه اي صادر شده و در حدود 5 ميليون و 500 هزار كارنامه ابلاغ شده است.

مدير عامل سازمان تأمين اجتماعي در پايان خاطرنشان كرد: سازمان تأمين اجتماعي اميدوار است با همكاري و همياري بيمه شدگان و كارفرمايان و رعايت دقت و صحت و سرعت در ارسال ليست هاي مزد و حقوق بيمه شدگان، قانون خود را در قبال بيمه شدگان به انجام برساند./اص
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران جوان]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 625]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن