تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):باعلما همنشینی کن تا سعادتمند شوی
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820460999




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كتاب سال سازمان جهاني جهانگردي با مشاركت يك كارشناس ايراني تاليف شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: كتاب سال سازمان جهاني جهانگردي با مشاركت يك كارشناس ايراني تاليف شد
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): كتاب سال سازمان جهاني جهانگردي با عنوان "جهانگردي و توسعه جوامع محلي مطالعات و تجربيات آسيا" با مشاركت "زاهد قادري" كارشناس سازمان ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري تاليف شد.


به گزارش روز چهارشنبه ايرنا به نقل از كميته ملي طبيعت‌گردي ، اين كتاب از سوي انتشارات سازمان جهاني جهانگردي با مشاركت اساتيدبرجسته صنعت گردشگري جهان همچون پروفسور والتر جيمسون و پروفسور بائو تهيه و تدوين شده است.
"زاهد قادري"، كارشناس كميته ملي طبيعت‌گردي سازمان ميراث فرهنگي،‌صنايع دستي و گردشگري دراين خصوص گفت: ايده تاليف اين كتاب در سال 2006 از سوي "شوجين" نماينده آسيا و اقيانوسيه سازمان جهاني جهانگردي به پرو فسور بائو پيشنهاد شد.
وي افزود: اين كتاب در 260صفحه و در 13 بخش به انضمام مطالعاتي در حوزه آسيا تهيه و تاليف شده است.
دبير كميته فني _ راهبردي اكوموزه‌هاي كميته ملي طبيعت گردي تصريح كرد: كتاب به پنج زبان زنده دنيا ترجمه شده و به عنوان منبع دانشگاهي براي دانشجويان رشته جهانگردي سراسر دنيا منتشر مي‌شود.
قادري گفت : اين پروژه به مدت 2 سال به طول انجاميد و نهايتا در ماه مي سال 2008 به چاپ رسيد و اكنون در كتابخانه ديجيتال سازمان جهاني جهانگردي موجود است.
به گفته قادري ،بخش 11 اين كتاب در خصوص توسعه پايدار گردشگري مبتني بر جوامع محلي در مناطق روستايي ايران است كه توسط وي تاليف شده است.
اين كارشناس اكوتوريسم افزود: در اين بخش از كتاب، وضعيت گردشگري ايران و گردشگري روستايي و نقش جوامع محلي در توسعه پايدار گردشگري ايران بررسي شده است .
براساس اين گزارش، مقدمه اين كتاب توسط "فرانچسكو فرانجيالي" دبير كل سازمان جهاني جهانگردي نوشته شده است.
 چهارشنبه 23 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن