تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820172961




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دري نجف آبادي خبر داد:پيگيري پرونده امام موسي صدر به عنوان يك موضوع ملي


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: دري نجف آبادي خبر داد:پيگيري پرونده امام موسي صدر به عنوان يك موضوع ملي
دادستان كل كشور در واكنش به اقدام دادستان كل لبنان در مورد پرونده امام موسي صدر اعلام كرد : روشن شدن سرنوشت امام موسي صدر خواست قلبي ملت ايران و لبنان بوده و به عنوان يك موضوع ملي پيگيري مي شود.

به گزارش خبرگزاري مهر، اعضاي دفتر جنبش امل لبنان در تهران امروز با قربانعلي دري نجف آبادي دادستان كل كشور ملاقات كردند .

دادستان كل كشور در اين ديدار در واكنش به اقدام دادستان كل كشور لبنان درتاييد احكام صادره از سوي قاضي پرونده امام موسي صدر دال بر محروميت شماري از مسئولان ليبيايي به جرم ربودن و مخفي كردن امام موسي صدر و دو همراه وي و نيز سلب آزادي و جعل اسناد و استفاده از اسناد جعلي، ضمن تقدير و تشكر از پيگيري دستگاه قضايي لبنان تاكيد كرد: موضوع روشن شدن سرنوشت امام مسوي صدر درخواست قلبي ملت ايران در طول 3 دهه گذشته بوده و به عنوان يك موضوع ملي مورد پيگيري قرار گرفته است.

وي با بيان اينكه ملت ايران انتظار دارد همه دولت ها و جرياناتي كه اطلاعاتي نسبت به سرنوشت امام موسي صدر دارند در روشن شدن سرنوشت اين عالم جليل القدر فرو گذار نكنند افزود: ما اميدواريم با پيگيري هاي به عمل آمده و تلاش مجدانه دادگاه لبنان و دادستان كل اين كشور و مجامع بين المللي زخم كهنه و دردناك ربايش امام موسي صدر هر چه زودتر التيام يابد.

دري نجف آبادي در ادامه گفت: انسجام و وحدت ملي لبنان آرزوي ملت ايران است و اگر امروز روحيه انسجام و مودت در لبنان موج مي زند و در بعد نظام و سياسي همدلي وجود دارد به بركت شجاعت و شهامت و صلابتي است كه امام در كالبد پيروان اهل بيت و جهان اسلام دميده و تا زماني كه انسجام و همدلي باشد لبنان پيروز و موفق است.

وي با بيان اينكه اسرائيل در پي فرصت براي ضربه زدن به كيان جهان اسلام است گفت: تا زماني كه براي ما شهادت افتخار باشد پيروز خواهيم شد اگر چه دشمن تجهيزات نظامي و ناو موشك استكبار چنگ و دندان نشان دهد اما ايمان و شجاعت لبنان تز عزت آفرين و رهايي بخش خواهد بود.

دري نجف آبادي در ادامه گفت: بحمدالله خيزش هاي صورت گرفته لبنان راه را براي جنبش هاي رهايي بخش فلسطين هموار ساخته است واميدواريم اين راه با عزت و شرافت تداوم يابد.

وي با عنوان اينكه امام موسي صدر چهره اي است كه اگر در حوزه ها بودند يكي از مجامع بزرگ و طراز اول عامل تشيع بودند اظهار داشت: دست جنايت چند نفر از اين شخصيت هاي بزرگ را از عالم تشيع و بلكه عالم اسلام و بلكه جهان بشريت گرفته ما را و شهديان صدر، بهشتي، مطهري و ... كه ذخاير عالم تشيع بودند محروم ساخته و اميدواريم امام موسي صدر به سلامت باشند و هر چه سرنوشت ايشان و همراهانشان مشخص شود.

دادستان كل كشورهمچنين با اشاره به اظهارات اخير رئيس جمهوري ليبي درخصوص فعاليت هاي هسته اي ايران گفت: متاسفانه مواضع رئيس جمهور ليبي در طول 3 دهه گذشته هيچگاه از تعادل و توازن لازم برخوردار نبوده و عمدتا جهت گيري هاي استكبار پسندانه ايشان، متضمن منافع عرب بوده تا جهان اسلام و ملت شايسته ليبي انتظار ما اين است كه رئيس جمهور ليبي بر اساس حكمت و مصلحت عمل نموده و به جاي مقايسه بي مبنا و نابجاي مقامات ايران با صدام و اظهارات مبتني بر اطلاعات غلط، براي روشن شدن سرنوشت امام موسي صدر و همراهانشان كمك نموده و باري مجد و عظمت جهان اسلام همت گمارد.
 سه شنبه 22 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 222]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن