تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن همواره خانواده خود را از دانش و ادب شايسته بهره مند مى سازد تا همه آنان را وارد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819715725




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تب ناصر الدين شاه از فشن كردن مهدعليا


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: تب ناصر الدين شاه از فشن كردن مهدعليا
گويا مهدعليا كه در اين ازمنه، قيافه اي در هم برهم پيدا نموده اند، قصد مي كنند تا به يك بيوتي سنتر رفته و با بزك و آرايش به قاعده اي مطلوب، خود را نونوار كنند ليكن بعد از گرفتن آدرس از شهناز پلنگ، طريق مكان نامبرده در پيش مي گيرند. از قرار معلوم در تايمي كه مهدعليا به دروني بزك گاه دخول مي شوند، دختر شبابي كه دربان بوده في الفور گفتن مي كند كه خوشآمدي مادر جان؟! بانوي صاحبقرانيه با ژست پرطمطراقي بر روي صندلي مي نشينند و عمليات خفن بزك و آرايش توسط متصددي آنجا يعني شهلا قشنگ آغاز مي گردد ليكن مهدعليا بعد از نشستن چند من انواع كرم و مواد آرايشي بر روي صورتش و پيدا نمودن قيافه اي چاغاز و اوسكول و البته خرجون صدفون كلي پول، قصد خروج مي نمايند. در اين تايم همان دختر شباب اين بار به محض شرف نزول مهدعليا، گفتن مي كنند كه خداحافظ دختر خانم. اين آشمالي و خزعبل تا مدت ها، مهدعليا را دچار توهم و خودشيفتگي مفرط كرده تا آنجا كه به برادپيت پيغام ازدواج داده ليكن پدرمان درآمد تا توانستيم ايشان را از توهم بيرون بياوريم؟!
ديگر اينكه در اين ازمنه، نسوان جماعت به ترتيبي اجباري يك فقره مقرري از سوي شوهر بخت برگشته بابت اموريه بزك و آرايش دريافتون مي نمايند كه اصولا اين قاعده در زمره عمليات چاپيدن قرار گرفته و بسته به درجه شارلاتاني و زيركي نساي مربوطه، پول مختصر، متفاوتون مي باشد. في المثل همين شهناز پلنگ كه ختم شانتاژي و ژيگوليت بازي است در طول ماه چندين بار به جيب عباس آقاي بيچاره، شبيخون زده و كلي پول بي زبان راه، صرفون بزك كردن خويش مي فرمايند چنان كه اگر اين پول سياه را اندوختون نمايي هيچ بعيد نبود كه حتي بتوان پرابلمي اساسي را با آن حل نمود؟!
ديگر اينكه راپورت خفيه داده اند كه گويا به صندلي مخصوص آرايش و بزك، توالت مي گويند ايضا ما كه به ريشه اموريه بسيار حساس هستيم به فكرون اين افتاديم كه چرا اين صندلي مادر مرده را بدين نام مي خوانند؟! لاجرم به جايي رسيديم كه از اين حيث به آن توالت مي گويند كه نسوان مفخمه وقتي روي آن مي نشينند، فاتحه صورت مبارك را مي خوانند و اصطلاحا به آن گند مي زنند؟! قضيه بزك كردن در اين ازمنه از سنين كودكي گويا آغاز شده و در برخي موارد مشاهده گرديده كه قاعده اي از بچگان في المثل نگار كوچولو كه هشت سال بيشتر ندارند من باب فشن بازي زودرس چنان سرمه و ريمل مي كشند گويي پدر سوخته، هفت بار شوهر كرده است؟! پرفشونال شدن كودكان تحت التعليم مادران فشن، كار را بدان جا رسانده كه خفنج ها و عشوه هاي ايشان، كرك و پر رجال بي ظرفيت را در شوارع ريخته عن قريب است كه قيافه تابلوي برخي نسوان موجبات تلوتلو خوردن و از كمر افتادن ملت را فراهم آورد؟!
آخر كسي نيست بگويد اي جلبك تو كه هر يوم به دكاكين كثيري علا فون هستي تا وسايل مربوطيه به دكولوره، توتيا و هزار كوفتو زهرمار ديگر را فراهم آوري، مگر نمي داني كه ملت مترقيه غربي فقط از سن پنجاه سالگي به بعد، آرايش كرده و در طول نيم قرن اول زندگاني با چهره طبيعي شان اين طرف و آن طرف مي پرند؟! آخر ژيگول، اين پوست صاحب مرده چه گناهي نموده كه بايد هر روز پنج كيلو مواد آرايشي شيميايي را بر روي آن خالي كني؟!
ديگر اين كه قاعده اي از نسوان اخيرا طي يك اكشن آلا مد گويا به مانند فيلم هاي بومي ايالت اديا پرادش هندوستان، دماغ شان را سوراخ كرده و به آن قطعه كوچكي جواهر متصلون مي نمايند كه ما حال مانده ايم به اين عمليات به چشم زيبايي نگاه كنيم يا عنتر كردن خودآگاهانه؟! نسوان جماعت علي الخصوص اگر در جايي اشتغال داشته باشند در گرگ و ميش صباح از پوشاسب و خواب مبارك زده و يكي دو ساعتي را به بزك كردن خود مبادرت مي ورزند كه مبادا در اداره مقابل هم قطارهايشان بابت زيبايي و جلوه كم بياورند؟! آمار داده اند كه نسوان داخله در طول يوم، چندين برابر آكتورهاي فيلم فيس آف به گريم و بزك خود اهتمام دارند كه اين عمليات شامل ماتيك، خط چشم، سايه چشم، مداد ابرو، كرم ضدآفتاب، بورونزگي، ژل مو، هايلا يت، دكولوره، پن كك و بقيه مخلفات مي شود كه جهت تغيير وضعيت آدمي به يك راس شانپانزه كفايت مي كند؟!
عارض به حضورتان برخي نسوان اخيرا ابروان طبيعي خويش را به تيغ جراحيه سپرده و عينهو پشم كله پاچه گوسفند آن را تيماج مي نمايند تا به وسيله جوهري كه زير پوست تزريق و اينجكشن مي شود، يحتمل مدلي آوانگارد به نام تاتو به دست آورد. شايد كه امروزي و فشن محسوب شوند! في المثل نه نه رودابه نيز تحت همين تب، عزم آن كرده اند در سن هشتاد سالگي يعني در تايمي كه صداي كلنگ گورشان به گوش مان مي رسد، تاتو نمايند؟! اين عمليات تاتو در يك فقره، مدلي شيطاني نام دارد كه معلوم نيست به چه فكروني از سوي نسوان انتخاب مي گردد. از آن حيث كه اگر ايشان وظيفه مادري فرزندي كوچك را به عهده داشته باشند يتفق آن كودك غاز قولنگ در مورد مادر خويش چه فكرون مي كند؟! آيا وي را شيطان مي پندارد يا مادرخوانده و شايد هم هيولا . همين كارها را مي كنند كه آمار جرم و جنايت بالا مي رود؟! قاعده اي از اين تاتوهاي شيطاني به گونه اي است كه خشانت و ترس به كار رفته در آن باعث خيس شدن شلوار هركول شده و اجنه را نيز در جا از پا درميآورد؟! جل الخالق؟! سخن سر به درازا كشيده ليكن لا زم است رجال ذليل بابت ژيگول بازي نسوان مفخمه را ارشادون نموده كه عن قريب است ايشان صورت و گردن مبارك را في المثل اسب، قشو كنند و در مستقبل به جهت افراط در استعمال مواد آرايشي شيميايي نسل آدمي به اوران بوزان تغيير ماهيت دهد؟! روزگارتون عشرون، فعلا خداحافظون.
 يکشنبه 20 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 224]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن