تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس ماه رمضان يك آيه از كتاب خدا را قرائت كند مثل اينست كه درماههاى ديگر تمام قرآن را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820250718




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه ورزشي‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه ورزشي‌
آغاز رقابت‌هاي سوپر ليگ كاراته‌

رقابت‌هاي سوپرليگ كاراته كشور از ديروز در سالن شهيد افراسيابي تهران آغاز شد.

زماني، رئيس كميته مسابقات فدراسيون كاراته گفت: در رقابت‌هاي سوپرليگ امسال 20 تيم اعلام آمادگي كرده‌اند كه مسابقات ديروز با 17 تيم آغاز شد.وي افزود: اين رقابت‌ها در بخش‌هاي كميته تيمي، كاتاي تيمي و انفرادي برگزار مي‌شود و امسال نخستين بار با ادغام ليگ برتر و سوپرليگ با افزايش تعداد تيم‌هاي شركت‌كننده به انگيزه براي سرمايه‌گذاري تيم‌ها و استفاده آنها از نيروهاي جوان اضافه كرديم.وي با بيان اينكه اين دوره از رقابت‌هاي سوپرليگ از نظر كمي و كيفي در مقايسه با دوره‌هاي قبل از سطح بالاتري برخوردار است اضافه كرد: رقابت‌ها در دو مرحله برگزار مي‌شود كه در مرحله نخست از دو گروه، سه تيم اول راهي مرحله بعد مي‌شوند و به صورت رفت و برگشت براي معرفي تيم برتر رقابت مي‌كنند.‌پرونده اين رقابت‌ها با معرفي نفرات و تيم‌هاي برتر، نيمه اول بهمن‌ماه امسال بسته خواهد شد.

رشته تخصصي پزشكي ورزشي در ايران راه‌اندازي شد

رشته تخصصي پزشكي ورزشي در دانشگاه‌هاي وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از سال جاري راه‌اندازي شد.

دكتر جهانديده، مدير تربيت‌بدني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي با تاكيد بر اين كه بيش از دوسوم دانشجويان علوم پزشكي دانشجويان دختر هستند؛ در خصوص اهميت توسعه ورزش در ميان دانشجويان، گفت: از 100هزار دانشجوي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي كشور 68 درصد آنان را دختر تشكيل مي‌دهند. اين آمار و نيز گسترش ورزش در سطح جهان، توسعه ورزشي در ميان دانشجويان دختر را لازم و ضروري مي‌كند.وي با اشاره به تفاوت درمان پزشكي- ورزشي با ارتوپدي، گفت: رشته پزشكي ورزشي داراي 60 زيرشاخه در دنياست در حالي كه ما براي نخستين بار در ايران رشته تخصصي پزشكي - ورزشي راه‌اندازي كرده‌ايم زيرا وجود متخصصان اين رشته در ايران ضروري است.

تهران، قهرمان مسابقات تنيس روي‌ميز معلولان كشور

مسابقات تنيس‌روي‌ميز معلولان قهرماني كشور، با قهرماني تيم تنيس روي‌ميز تهران به پايان رسيد.

مسابقات تنيس روي‌ميز معلولان قهرماني كشور از 14 مرداد با حضور 184 ورزشكار مرد در ورزشگاه عصر انقلاب آغاز شد كه در پايان، تيم تنيس روي‌ميز تهران موفق به كسب عنوان قهرماني اين دوره از رقابت‌ها شد.

تيم‌هاي آذربايجان شرقي و كرج نيز به ترتيب عناوين دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.در اين رقابت‌ها كه در 4 كلاس نشسته و 4 كلاس ايستاده در قسمت تيمي و 10 كلاس در قسمت انفرادي برگزار شد، 121 مسابقه تيمي و 165 مسابقه انفرادي انجام شد.

آخرين ديدار تداركاتي تيم ملي بسكتبال‌

تيم ملي بسكتبال كشورمان در آخرين ديدار تداركاتي پيش از آغاز پيكارهاي المپيك 2008 پكن مغلوب تيم ملي آلمان شد.

تيم ملي بسكتبال ايران براي برگزاري ديداري دوستانه در پكن مقابل تيم ملي آلمان صف‌آرايي كرد.اعضاي تيم ملي بسكتبال ايران، امروز با برگزاري يك جلسه تمرين خود را آماده رويارويي با ملي‌پوشان روسيه خواهند كرد.

ديدار تيم‌هاي ملي بسكتبال ايران و روسيه به عنوان نخستين بازي دو تيم در مسابقات المپيك فردا برگزار مي‌شود.

برگزاري مسابقات ووشو باشگاه‌هاي برتر كشور

دومين دوره مسابقات ووشو باشگاه‌هاي برتر ايران از ديروز در سالن ورزشي شهيد قيانوري تهران آغاز شد.

در اين دوره از رقابت‌ها 8تيم در دو گروه تيمي به صورت رفت و برگشت با هم مسابقه مي‌دهند.در پايان مرحله مقدماتي، از هر گروه دو تيم به مرحله‌

نيمه نهايي صعود خواهند كرد كه در اين مرحله پس از برگزاري رقابت‌ها به صورت ضربدري، دو تيم فيناليست مشخص خواهند شد.دومين دوره مسابقات ووشو باشگاه‌هاي برتر كشور كه در دو بخش سان‌شو (مبارزه) و تالو (اجراي حركات نمايشي) برگزار مي‌شود، چهارم بهمن امسال قهرمان خود را خواهند شناخت.

رايزني براي حضور بانوان محجبه در مسابقات جهاني‌

رئيس فدراسيون جودو كشورمان با رئيس فدراسيون جهاني جودو ديدار و در مورد حضور بانوان ايراني در مسابقات جهاني گفتگو كرد.‌

سيدعبدالجليل رضوي، رئيس فدراسيون جودو كشورمان با اعلام اين خبر افزود: بحث اصلي ما حضور بانوان محجبه مسلمان در رقابت‌هاي جهاني با پوشش اسلامي است كه قصد داريم با مذاكره شرايط مطرح شدن اين موضوع در كنگره جهاني كه همزمان با رقابتهاي قهرماني جوانان جهان در تايلند برگزار خواهد شد را فراهم كنيم.

اميدواري به آينده تيم ملي شنا

مربي تيم ملي شنا ايران گفت كه ما در ايران هم و هم داريم، تنها بايد ورزشكاران‌مان را حمايت كنيم و زيربناي خوبي براي شنا داشته باشيم.

محسن سميع‌زاده با اشاره به اينكه بيشتر عقب‌افتادگي‌هاي ورزشي ما در ارتباط با مسايل زيربنايي است. گفت: اگر از لحاظ زيربنايي شنا در ايران توسعه زيادي پيدا كند، ما هم مايكل فلپس داريم و هم يان تورپ كه بتوانند براي ما در هر دوره المپيك چندين مدال طلا كسب كنند. من به قاطعيت مي‌گويم كه استعدادهاي بسيار خوبي را داريم كه شايد از خيلي از كشورهاي دنيا بهتر باشند.




 شنبه 19 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 186]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن