تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820160360




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رونالدينيو، پرآوازه‌ترين ورزشكار المپيك پكن


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: رونالدينيو، پرآوازه‌ترين ورزشكار المپيك پكن


المپيك- همشهري آنلاين:
چندي پيش خبر دعوت رونالدينيو، ستاره‌ تازه‌ باشگاه ميلان ايتاليا به تيم فوتبال المپيك برزيل، با شادي هواداران وي روبرو شد.

به گزارش دويچه‌وله، هنگامي كه روز شنبه (12مرداد) رونالدينيو به همراه ۱۷ بازيكن ديگر تيم فوتبال المپيك برزيل وارد شانگهاي شد، غوغايي برپا شد. گروه پرشماري از هواداران در فرودگاه انتظار مي‌كشيدند. همه مي‌خواستند ستاره‌ محبوب خود را ببينند.

عكاسان و هواداران او را دوره كردند. بسياري مي‌خواستند با رونالدينيو عكس يادگاري بگيرند. بازيكنان برزيلي به زحمت راه خود را تا اتوبوس گشودند. حتي ماموران پليس، وظيفه‌ خود را براي لحظاتي فراموش كرده و به دنبال شكار امضا از ستاره‌ برزيلي بودند.

رونالدينيو از هم اكنون بسياري را در چين افسون كرده است. انتظارات در برزيل بالاست و همه مي‌خواهند كه وي به همراه تيم برزيل، مدال طلاي المپيك را به خانه آورد. فدراسيون فوتبال برزيل، غوغايي را كه در چين پيرامون رونالدينيو برپاشده، «مشكلي بزرگ» خوانده، ولي همزمان يادآور شده كه او به هر حال «پرآوازه‌ترين شركت‌كننده‌ المپيك» است.

بسياري از ورزش‌دوستان، اين ادعا را با توجه به حضور ستارگان بسكتبال و شنا و تنيس در المپيك پكن اغراق‌آميز خوانده‌اند. ولي واقعيت اين است كه از هم‌اكنون تب رونالدينيو در المپيك بالا گرفته و همه از او سخن مي‌گويند. اين موضوع زماني آشكار شد كه رونالدينيو روز يكشنبه، براي نخستين بار با تيم برزيل در ورزشگاه «تيكسي» شهر شن‌يانگ تمرين كرد. شمار زيادي روزنامه‌نگار و عكاس، ورزشگاه را محاصره كرده بودند.

قرار بود تيم ملي فوتبال بانوان آلمان كه قهرمان جهان است، پس از تيم المپيك برزيل در زمين اين ورزشگاه تمرين كند. ولي بازيكنان آلماني كه از حضور رونالدينيو آگاه شده بودند، تمرين را رها كرده و همگي در پي گرفتن امضا و عكس يادگاري از وي بودند. يك بازيكن آلماني گفت: «شايد مسخره به نظر بيايد، ولي براي ما كه قهرمان جهان هستيم، ديدن رونالدينيو رويداد بزرگي به شمار مي‌آيد و همه‌ ما مسحور شده بوديم».

اكنون بايد منتظر شد و ديد آيا ستاره‌ برزيلي در زمين بازي هم خواهد درخشيد يا نه. رونالدينيو فصل بدي را پشت سر گذاشته است. او با تيم پيشين خود، بارسلونا در اسپانيا و در جام باشگاه‌هاي اروپا موفقيتي نداشت. دو سال پيش در مسابقات جام جهاني در آلمان نيز نتوانست با تيم ملي فوتبال برزيل موفقيت‌هاي گذشته را تكرار كند. ولي به نظر مي‌رسد كه انتقال او به باشگاه جديدش آ.ث.ميلان، نقطه‌ عطفي در زندگي ورزشي اوست.

رونالدينيو در بازي‌هاي آمادگي تيم المپيك برزيل، چهره‌ موفقي از خود نشان داده و به گفته‌ «كارلوس دونگا» مربي تيم برزيل، لبخند خود را بازيافته است.

رونالدينيو در پكن بازوبند كاپيتاني تيم المپيك برزيل را بر بازوي خود خواهد داشت. ولي «دونگا» يادآور مي‌شود كه تيم برزيل نبايد همه‌ بار را بر دوش او بگذارد. تيم المپيك برزيل پنجشنبه‌ اين هفته در نخستين ديدار خود در بازي‌هاي المپيك پكن، در برابر تيم بلژيك قرار خواهد گرفت. رونالدينيو مي‌داند كه هوادارانش از او چه انتظاري دارند.

تاريخ درج: 16 مرداد 1387 ساعت 08:42 تاريخ تاييد: 16 مرداد 1387 ساعت 10:58 تاريخ به روز رساني: 16 مرداد 1387 ساعت 10:50
 چهارشنبه 16 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 67]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن