تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820502444




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اوباما مناظره با مك‌كين را رد كرد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: اوباما مناظره با مك‌كين را رد كرد
نامزد دموكراتهاي آمريكا در انتخابات رياست جمهوري با رد كردن پيشنهاد مناظره پي ‌در‌ پي با نامزد جمهوري‌خواهان اين كشور اعلام كرد تنها در سه مناظره فصل پائيز شركت خواهد كرد.

به گزارش رجانيوز به نقل از فارس،آسوشيتدپرس گزارش داد:"باراك اوباما" روز شنبه درخواست "جان مك‌كين" نامزد حزب جمهوري‌خواه براي برگزاري يك رشته مناظره مشترك را رد و اعلام كرد تنها با 3 مناظره‌اي موافق است كه در پائيز سال جاري برگزار خواهد شد.

در ماه "مه" سال جاري زماني كه يكي از مشاورين مك‌كين پيشنهاد برگزاري يك رشته مناظره مشترك با اوباما را علني كرد، نامزد دموكرات‌ها با جديت اعلام كرد، پيشنهاد بسيار خوبي است.

مك‌كين اغلب اوقات اوباما را به همراهي نكردنش در رويدادهاي مهم متهم مي‌كند.
اين در حالي است كه مشاورين اوباما اظهار مي‌كنند كه پاسخ منفي نامزد دموكراتها به پيشنهاد مناظره پي در پي، يك راهبرد مطمئن است كه اوباما از شروع نامزدي براي رياست جمهوري و پس از پيشي گرفتن در نظرسنجي‌ها انتخاب كرده است.

مشاورين مذكور كه خواستند نامشان فاش نشود با اشاره به اين كه آنها صلاحيت تشريح اين استراتژي را ندارند، اظهار كردند كه اوباما تمايلي به چراغ سبز نشان دادن به مك‌كين ندارد.

به عقيده آنها اگر اوباما مي‌پذيرفت كه با مك كين مناظره مشترك پي در پي برگزار كند موقعيت وي تنزل پيدا مي‌كرد.

قرار است اوباما و مك‌كين اواخر تابستان سال جاري با يكديگر مناظره مشترك برگزار كنند.

تاريخ اولين مناظره 26 سپتامبر است و دومين مناظره رياست جمهوري اين دو 7 اكتبر برگزار مي‌شود. سومين مناظره نيز در همين ماه و در 15 اكتبر برگزار خواهد شد.
 يکشنبه 13 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 70]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن