تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نجات و رستگارى در سه چيز است: پايبندى به حق، دورى از باطل و سوار شدن بر مركب جدّيت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820616672




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دستگيري سارق نوجوان با استفاده از پيام كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دستگيري سارق نوجوان با استفاده از پيام كوتاه
تهران-خبرگزاري ايسكانيوز: پليس در كاروليناي شمالي يك نوجوان مظنون به سرقت‌هاي شبانه را با استفاده از پيام متني دستگير كرد.
به گزارش روز سه شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز" پليس پس از دريافت گزارشاتي مبني بر وقوع يك سري سرقت از فروشگاه‌هاي عرضه كننده لوازم ورزشي بررسي‌هاي گسترده‌اي را براي دستگيري عاملين سرقت‌ها آغاز كرد و بعد از بدست آوردن سرنخ‌هايي در اين زمينه به آپارتمان فرد مظنون مراجعه كرد.
"كوي ريد" افسر اداره پليس در اين باره گفت: «وي شانزده سال دارد و به خاطر جثه كوچك و ظاهر بچه‌گانه خود توانست در چندين مورد مأمورين ما را ناكام بگذارد.»
«وقتي براي آخرين بار رد او را گم كرديم كارآگاهان ما به بررسي محل‌هايي كه در آخرين بار در آنجا ديده شده بود پرداختند و يكي از مأموران موفق شد وي را در حالي كه در نقطه‌اي در فاصله 300 متري محل وقوع جرم در زير درختي دراز كشيده بود شناسائي و دستگير كند.»
پس از دستگيري اين نوجوان پليس اقدام به بررسي گوشي تلفن همراه وي پرداخت كه در همان زمان پيام كوتاهي از يك نوجوان ديگر بر روي گوشي وي دريافت شد كه سؤال كرده بود آيا وي بدست پليس افتاده يا نه.
در اين زمان افسران پليس با استفاده از گوشي تلفن فرد دستگير شده و پس از ارسال پاسخ منفي، پيام كوتاهي را براي دوست وي ارسال نموده و در آن از او خواستند كه به آپارتمان او بيايد.
پس از گذشت چند دقيقه و زماني كه نوجوان دوم با خودرو خود براي برداشتن دوستش به محل قرار مراجعه كرد از سوي پليس دستگير شد.
پليس سپس به بازجويي از دو نوجواني پرداخت كه به عقيده آنان احتمالاً با همكاري يكديگر اقدام به سرقت از فروشگاه‌ها مي‌ كردند و نهايتاً به خودرو ون سارقين كه حاوي اموال مسروقه بود دست پيدا كرد.
 سه شنبه 8 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن