تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):از به زبان آوردن سخنان زشت بر حذر باش. زیرا فرومایگان را گرد تو جمع می کند و گرانم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820701158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قوانین نمایشگاهی کشور نیاز به بازنگری دارد


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: مدیر مرکز فاوای نهاد ریاست جمهوری گفت: اگر نگاه مسوولان به مساله ارزی – ریالی نمایشگاه مانند سالهای قبل باشد وتدبیری در این خصوص اتخاذ نکند، به طور قطع در الکامپ سالهای آینده با عدم استقبال شرکتهای سخت افزاری ونرم افزاری مواجه خواهیم شد.




به گزارش ستاد خبری الکامپ شانزدهم - شیرکوند با بیان این مطلب که حضور در نمایشگاه الکامپ در حال حاضر برای بسیاری از شرکتها مقرون به صرفه نیست،افزود:در واقع قوانین نمایشگاهی کشور نیاز به یک بازنگری دارد تا با رفع مشکل ارزی – ریالی زمینه حضورشرکتها فراهم شود.

وی تاکید کرد: یکی از مشکلات عمده شرکتها برای شرکت در نمایشگاه الکامپ موضوع ارزی- ریالی است که تا زمانی که این مشکل رفع نشود نمی توان انتظار داشت که شرکتها استقبال خوبی از نمایشگاه داشته باشند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر با توجه به بحث تحریم وعدم تمایل شرکتهای خارجی برای حضور درنمایشگاه الکامپ، باید با ارایه تسهیلات شرایطی را فراهم کرد تا شرکتهای داخلی به راحتی بتوانند دستاوردهای خود را در نمایشگاه به نمایش بگذارند.

وی ادامه داد: از طرفی بازدیدکنندگان نیز انتظار دارند در نمایشگاه IT با جدیدترین تکنولوژیهای روز دنیا آشنا شوند، بنابراین اگر امکان حضور شرکتهای وارد کننده تکنولوژی های جدید فناوری اطلاعات در نمایشگاه فراهم نشود، ازحجم بازدیدکنندگان نمایشگاه الکامپ نیز کاسته میشود.

شیرکوند همچنین با بیان این مطلب که اگر تسهیلات لازم در اختیار شرکتها قرار نگیرد بدون شک از رونق نمایشگاه کاسته میشود،گفت:مسوولان می بایستی بحث نمایشگاه را جدیتر بگیرند تا عظمت وشکوه به الکامپ بازگردد.

عضو شورای سیاست گذاری نمایشگاه الکامپ افزود: برای هر چه بهتر برگزارشدن نمایشگاه میباید تعاملات بین بخشهای دولتی وخصوصی بیشتر شود. به این گونه که بخش خصوصی احساس کند نمایشگاه فرصتی را فراهم کرده که بتوانند محصولات خود را معرفی کنند واز سوی دیگر بخش دولتی با ارایه تشهیلات شرکتهای خصوصی را ترغیب کنند تا در نمایشگاه حاضرشوند.

وی گفت:نمایشگاه الکامپ مکان مناسبی برای عرضه ونمایش محصولات سخت افزاری ونرم افزاری است به همین دلیل شرکتها باید با تمام قوت خود در چنین نمایشگاههایی حضور یابند.

شیرکوند اضافه کرد:همچنین باید از مسوولان کارگروههای مختلف درخواست شود که در برخی جلسات پرسش وپاسخ در نمایشگاه شرکت کنند واز نزدیک با بخش فناوری اطلاعات گفتگو داشته باشند.زیرا دستاوردهای این نمایشگاه پشتوانه فکری اتاق فکر فناوری اطلاعات است .

وی در پایان گفت:در واقع نمایشگاه خوراک خوبی برای اتاق فکر فراهم میکنداما خود نمیتواند به اتاق فکر تبدیل شود.

گفتني است شانزدهمين نمايشگاه کامپيوتر، الکترونيک و تجارت الکترونيکي (ايران الکامپ 2010) از 17 تا 20 آبان ماه امسال در مرکز نمايشگاههاي بين المللي تهران در14 سالن و با حضور بيش از 500 شرکت و سازمان دولتي برگزارميشود.





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 66]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن