تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):کم گویی ، حکمت بزرگی است ، بر شما باد به خموشی که آسایش نیکو و سبکباری و سبب تخفی...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820018858




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نايب رييس كميسيون كشاورزي به ايسنا خبر داد: در جلسه امروز كميسيون يك طرح و يك لايحه به تصويب رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نايب رييس كميسيون كشاورزي به ايسنا خبر داد: در جلسه امروز كميسيون يك طرح و يك لايحه به تصويب رسيد
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

جلسه امروز كميسيون كشاورزي با حضور رييس سازمان جنگل‌ها و مراتع، مسوول گروه كشاورزي مركز پژوهشهاي مجلس و رييس امور اراضي كشور برگزار شد.

جلال محمودزاده در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، با اعلام اين خبر ، از تصويب يك طرح و يك لايحه و رد يك لايحه ديگر در جلسه امروز كميسيون كشاورزي سخن گفت.

نايب رييس كميسيون كشاورزي افزود: طرح دو شوري تمديد زمان اجراي ماده 34 قانون حفاظت و بهره برداري از جنگل‌ها و مراتع در جلسه امروز كميسيون مطرح و كليات آن به تصويب رسيد.

نماينده مهاباد تاكيد كرد: قانون فوق كه تا سال 82 تمديد شده بود، مجددا تا سال 90 تمديد شد.

وي با اشاره به لايحه دو شوري اصلاح بند «ز» تبصره 3 قانون بودجه 86، گفت: مبلغ خريد تضميني برگ سبز چاي در سال 85، 40 ميليارد تومان تعيين شده بود ،ولي اين مبلغ در سال 86 به 10 ميليارد تومان كاهش داده شد. با كاهش اين مبلغ قدرت خريد برگ سبز چاي از سوي سازمان تعاون روستايي از بين رفت از اين رو دولت با ارائه لايحه فوق درخواست تامين منابع مورد نياز براي خريد برگ سبز چاي را داشت كه كميسيون پس از بحث و بررسي به اين درخواست دولت راي مثبت داد.

محمودزاده با بيان اين‌كه كميسيون كشاورزي به عنوان كميسيون فرعي لايحه دو شوري منع احداث بنا و ساختمان در طرفين خطوط لوله انتقال گاز، نفت و فرآورده‌هاي نفتي و مواد پتروشيمي را رد كرد، گفت: بر اساس اين لايحه حريم خطوط لوله شامل دو حريم اختصاصي و حريم ايمني مي‌شود كه خسارت حريم اختصاصي به كشاورز پرداخت، ولي در حريم ايمني كه حدود 250 متر را شامل مي‌شود، كشاورز مي‌تواند زراعت و باغباني داشته، ولي نمي‌تواند بنا و ساختمان برپا كند.

نايب رييس كميسيون كشاورزي افزود: كميسيون با بحث و بررسي پيرامون اين درخواست دولت با اكثريت آراء به درخواست دولت راي نداد.

انتهاي پيام
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 120]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن