تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خدا را نشناخته آن که نافرمانی اش کند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820604218




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سرمربي تيم فوتبال زير ‪ ۱۵‬سال ايران : برنامه‌هاي تيم فوتبال زير ‪ ۱۵‬سال ، روند مثبت خود را طي مي‌كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: سرمربي تيم فوتبال زير ‪ ۱۵‬سال ايران : برنامه‌هاي تيم فوتبال زير ‪ ۱۵‬سال ، روند مثبت خود را طي مي‌كند
ورزش. فوتبال . زير ‪ ۱۵‬سال
محمود بيداريان سرمربي تيم فوتبال زير ‪ ۱۵‬سال ايران گفت : برنامه‌هاي تيم زير ‪ ۱۵‬سال در حالي روند مثبت خود را طي مي‌كند كه شاهد عملكرد مطلوبي از بازيكنان اين تيم هستيم.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از سايت فدراسيون فوتبال ، بيداريان در خصوص تيم فوتبال زير ‪ ۱۵‬سال ايران اظهار داشت : اين تيم با نظارت كامل فدراسيون فوتبال و كميته جوانان آن تشكيل شده و نحوه انتخاب بازيكنان اين تيم از طريق مسابقات قهرماني كشور در رده‌هاي سني پايه بود.

وي افزود : اين تيم در سال ‪ ۸۵‬تشكيل شد و در سال ‪ ۸۶‬به عنوان تيم زير ‪۱۳‬ سال در مسابقات آسيايي بنگلادش شركت كرد و به مقام قهرماني رسيد.

بيداريان اضافه كرد : در سال ‪ ۸۶‬كه شرايط سني بازيكنان تغيير كرد ، آنان به عنوان بازيكنان زير ‪۱۴‬سال به فعاليت خود ادامه دادند. اين تيم در فستيوال فوتبال زير ‪ ۱۴‬سال جنوب غرب آسيا كه ارديبهشت ماه گذشته در تهران برگزار شد ، با اقتدار كامل با ‪ ۷‬پيروزي و يك تساوي و همچنين ‪۱۷‬گل زده و يك گل خورده مقام قهرماني را كسب كرد.

سرمربي تيم فوتبال زير ‪ ۱۵‬سال كشورمان گفت : بعد از اين مسابقات با تغيير شرايط سني ، اين بازيكنان به تيم زير ‪ ۱۵‬سال انتقال يافتند و مجددا با استعداديابي در سراسر كشور بازيكنان جديدي نيز به اين تيم اضافه شدند كه اردوي كنوني در ادامه اردوهاي قبلي در حال حاضر جريان دارد.

وي افزود : اين اردو براي شركت در تورنمنت بين‌المللي در اوكراين كه از روز ‪ ۲۸‬مرداد ماه در شهر كي يف پايتخت اين كشور برگزار مي‌شود ، برپا شده است.

بيداريان اضافه كرد : هدف از حضور در رقابتهاي بين‌المللي اوكراين ، كسب تجربه و رقابت بازيكنان ما با ورزشكاران اروپايي است تا بتوانيم آينده تيم‌هاي ملي خود را تضمين كنيم.

بيداريان در ادامه يادآور شد : بعد از اين مسابقات ، استراحت كوتاهي در ماه مبارك رمضان داريم و بعد از آن مسابقات ليگ برتر نوجوانان قهرماني كشور از مهر ماه شروع مي‌شود كه اميدواريم بازيكنان عملكرد خوبي را بر جاي بگذارند.

سرمربي تيم فوتبال زير ‪ ۱۵‬سال ايران گفت : در آبان ماه نيز اردوي تداركاتي را در تهران و يا يكي از استانهاي كشور برگزار مي‌كنيم تا خود را براي حضوري پرقدرت در تورنمنت بين‌المللي فرانسه كه فروردين ماه سال آينده در شهر مونته گه اين كشور برگزار مي‌شود ، آماده كنيم.

بيداريان خاطرنشان كرد : همچنين مسابقات غرب آسيا بعد از تورنمنت بين المللي فرانسه در سوريه برگزار مي‌شود كه تيم ايران نيز براي شركت در اين پيكارها آمادگي خود را اعلام كرده است.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 107]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن