تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820716179




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در سال جاري نهادينه مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در سال جاري نهادينه مي شود
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): رييس پليس اطلاعات و امنيت عمومي نيروي انتظامي با اعلام اين كه اصل طرح ارتقاي امنيت اجتماعي از سوي مردم پذيرفته شده است، تاكيد كرد: نهادينه كردن اين طرح در سال 87 مهمترين اولويت مأموريت پليس مي باشد.


به گزارش روز يكشنبه ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس سرتيپ دوم پاسدار "حسين اشتري" افزود: در جمع بندي طرح امنيت اجتماعي تا پايان سال 86 و همچنين با توجه به تماس هاي شهروندان با 110 و 197 و مكاتبات آنها با مسوولان نيروي انتظامي نتايج بسيار خوبي در اين زمينه حاصل شد.
به گفته اين مقام انتظامي اثرات طرح ارتقاي امنيت اجتماعي در شهرهاي كوچك و بزرگ محسوس مي باشد.
اشتري با اشاره به كالبد شكافي طرح امنيت اجتماعي از سوي يك گروه علمي شامل اساتيد مجرب رشته هاي روانشناسي و علوم اجتماعي دانشگاه ها ،حوزه علميه و كارشناسان انتظامي گفت:پس از مشخص شدن معايب طرح، راهكارهايي براي رفع معايب انتخاب شد.
وي با تاكيد بر استمرار اين طرح در سال 87، نهادينه كردن و بهبود طرح امنيت اجتماعي را يكي از اهداف پليس در سال جاري عنوان كرد و افزود:از اين طريق، قصد داريم اشكالات و ابهاماتي را كه در اجراي مأموريت هاي پليسي در اين طرح وجود دارد مرتفع كنيم.
اشتري با اشاره به راه اندازي گشت هاي ارشاد در پليس امنيت اخلاقي ناجا تصريح كرد:پس از تصويب ساختار و سازمان گشت هاي ارشاد (از قبيل مشخص كردن نوع و شكل خودرو، بغل نويسي و...) از سوي فرمانده نيروي انتظامي،اين ساختار به استان هاي سراسر كشور ابلاغ شد.
رييس پليس امنيت عمومي ناجا از افزايش افسران زن در گشت هاي ارشاد به منظور برخورد با خانم هاي هنجار شكن خبر داد.
به گفته وي برخورد با مزاحمان نواميس مردم، متجاوزان حريم خصوصي، اراذل و اوباش، آلودگي صوتي و برخورد با باندها و شبكه هاي ترويج و اشاعه فساد از اولويت هاي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي – اخلاقي به شمار مي آيد.
اشتري با اشاره به برخورد با بدپوششي و بدحجابي در خانم ها و آقايان گفت:با جواناني كه مدل لباس و آرايش خود را با الگو قرار دادن برنامه هاي ماهواره اي و يا گروه هاي شيطاني غرب انتخاب مي كنند، برخورد مي شود.
رييس پليس امنيت عمومي ناجا با اعلام اينكه طرح ارتقاي امنيت اجتماعي – اخلاقي طرح با ثباتي است و كمترين اشكال را دارد از شهروندان خواست طي تماس تلفني با سامانه 197 و 110 معايب اين طرح را مطرح كرده تا از اين طريق نقايص مرتفع شود.
اشتري با اشاره به نظرسنجي هاي صورت گرفته از سوي نيروي انتظامي و مراكز تحقيقاتي گفت: بر طبق نظرسنجي هاي صورت گرفته،درصد بالايي از مردم از طرح ارتقاي امنيت اجتماعي رضايت دارند. اگر در برخي موارد انتقاداتي نيز مطرح شده بود روي اصل طرح نبود بلكه اين انتقادات به روش،شيوه طرح و يا نوع برخورد ماموران مربوط مي شد.
 يکشنبه 6 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 77]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن