تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):با احمق مشورت نکن و از دروغگو یارى مجو و به دوستى زمامداران اعتماد مکن.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820165611




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ما با صداپیشه مامور47 همکاری نداریم


واضح آرشیو وب فارسی:سایت رسیک: اسکوئرانیکس از بیخ و بن تکذیب کرد:

ما با صداپیشه مامور47 همکاری نداریم


از شما چه پنهان هفته‌ی پیش دیوید بیتسان، صداپیشه معروف شخصیت مامور47 از مجموعه بازی‌های هیتمن در جریان مصاحبه با سرویس خبری گیمینگ‌لیبرتی دو بار به همکاری در پروژه‌ی ساخت و توسعه‌ی هیتمن5 اشاره کرد.
اما امروز مسوولان شرکت اسکوئر‌انیکس که صاحب‌امتیاز فعلی مجموعه بازی‌های هیتمن بشمار می‌روند در تماس با سرویس خبری وی‌‌جی247 ضمن تکذیب این مورد تاکید کردند فعلا در هیچ پروژه‌ای با دیوید بیت‌سان، همکاری ندارند.

یکی از مسوولان شرکت اسکوئرانیکس در این خصوص به سرویس خبری وی‌جی247 گفت: "اظهارات اخیر آقای بیتسان تملق‌آمیز است و شنیدن آن‌ها برای ما تعجب‌آور بود، چراکه ما فعلا در هیچ پروژه‌ای با ایشان همکاری نداریم."
البته تکذیب مسوولان اسکوئر دلیل بر این نیست که قسمت پنجم از مجموعه بازی‌های هیتمن مراحل ساخت و توسعه‌ی خود را سپری نمی‌کند.

در اوایل مرداد ماه سرویس خبری یوروگیمر تایید کرد پنجمین قسمت از مجموعه بازی‌های پرطرفدار هیتمن در حال حاضر مراحل ساخت و توسعه‌ی خود را زیر نظر استودیو بازی‌سازی IO Interactive پشت‌سر می‌گذارد و در تعطیلات سال نو 2011 میلادی، یعنی بیشتر از یک سال دیگر در اختیار بازی‌کننده‌ها قرار خواهد گرفت.

[تصویر: Hitman_4827.jpg]
تصویر مفهومی منتشر شده از هیتمن جدید





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت رسیک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 105]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن