تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات عقل تحمّل نادانان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820675473




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رييس سازمان تربيت بدني:كسب مدال نبايد سلامت هيچ ورزشكاري را تهديدكند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: رييس سازمان تربيت بدني:كسب مدال نبايد سلامت هيچ ورزشكاري را تهديدكند
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): معاون رييس جمهور و رييس سازمان تربيت بدني درحاشيه بازديد از اردوي تيم ملي وزنه برداري جانبازان و معلولان، در گفت وگو با خبرنگاران با ابراز تاسف از خداحافظي حسين رضازاده از دنياي قهرماني تصريح كرد: كسب مدال نبايد سلامت هيچ ورزشكاري را تهديد كند.


محمدعلي آبادي روزشنبه افزود: ما و جهان پهلوان رضازاده از اين اتفاق ناراحت هستيم ، ولي مهم سلامتي وي است.
وي ادامه داد: ما بهترينها را ازدست داديم ولي كسب مدال نبايد سلامت هيچ ورزشكاري را تهديد كند.
وي گفت : كادر پزشكي براي اعزام نشدن رضازاده توافق كامل داشتند و اگر اين كار صورت مي گرفت قطعا سلامتي وي به خطر مي افتاد .
وي در پاسخ به سوال خبرنگار ايرنا و اگاهي پزشكان از مشكلات رضا زاده چرا اجازه حضور در تمرينات به وي داده شد گفت :رضازاده بارها تعصب ملي و مذهبي را به مردم و مسئولين كشور نشان داده است و به خاطر اصرار خود ايشان بود كه اجازه حضور در اردو و تمرين به وي داده شد .
علي آبادي افزود : او علاقه و اميد زيادي براي حضور در رقابتها داشت و تمرينات را تا آخرين لحظات پيگيري مي كرد اما متاسفانه مشكل پيش آمده او را از حضور در رقابتهاي المپيك پكن باز داشته است .
وي در خصوص فرد جايگزين وي در اين وزن گفت :فدراسيون وزنه برداري برنامه ريزي لازم را براي جايگزني اين وزنه بردار انجام داده و قطعا فرد جانشين مي تواند افتخار لازم را براي كشور كسب نمايد.
علي آبادي تصريح كرد : اين اتفاق باعث ناراحتي زيادي ميان مردم شد اما ساير جوانان كشور در رشته هاي ديگر مي توانند با كسب افتخاراتي ارزشمند در المپيك و پارالمپيك پكن دل مردم را شاد كنند.
در جريان بازديد مهندس‌ محمد علي‌آبادي رئيس‌ سازمان تربيت ‌بدني از اردوي تيمهاي المپيكي و پارالمپيكي كشور، كيومرث هاشمي رئيس ‌مركز توسعه ‌ورزش ‌قهرماني و حرفه‌اي و دكتر غفوركارگري سرپرست كاروان ورزشكاران اعزامي به بازيهاي پارالمپيك 2008 پكن حضور داشتند.
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 135]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن