تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819626106




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مدير كل تأمين اجتماعي خراسان جنوبي اعلام كرد افزايش 17 درصدي بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي خراسان جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: مدير كل تأمين اجتماعي خراسان جنوبي اعلام كرد افزايش 17 درصدي بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي خراسان جنوبي
خبرگزاري فارس: مدير كل تأمين اجتماعي خراسان جنوبي از افزايش 17 درصدي بيمه‌شدگان زير پوشش تأمين اجتماعي استان خبر داد.


بهرام تاجريزي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بيرجند با بيان اينكه در اسفند 86 بيش از 254 هزار نفر از جمعيت خراسان جنوبي زير پوشش تأمين اجتماعي بودند، افزود: اين تعداد كه 40 درصد جمعيت استان را شامل مي‌شود نسبت به سال قبل آن 17 درصد رشد داشته است.
وي به تغيير ساختار تشكيلاتي شعب تأمين اجتماعي بيرجند اشاره كرد و اظهار داشت: به دنبال بازنگري انجام شده از سوي اداره كل بودجه و تشكيلات، هفت رديف جديد به تشكيلات شعبه بيرجند افزوده شده و اين شعبه مجموعا 57 رديف شغلي را به خود اختصاص داده است.
مدير كل تأمين اجتماعي خراسان جنوبي در خصوص روان‌سازي شرايط بيمه مشاغل آزاد و ادامه بيمه به طور اختياري گفت: تمام مشاغلي كه تاكنون بيمه نشده‌اند، مشمول مقررات بيمه صاحبان حرف و مشاغل آزاد شناخته مي‌شود و پذيرش درخواست و انعقاد قرارداد با متقاضيان بر پايه اظهارات آنان مطابق فرم‌هاي مربوطه صورت مي‌گيرد.
تاجريزي اضافه كرد: معاينات پزشكي اوليه متقاضيان توسط پزشك معتمد سازمان انجام شده و صرفا در صورت تشخيص پزشك معتمد، متقاضي به كميسيون پزشكي معرفي مي‌شود.
وي تصريح كرد: يكي از اصلاحات انجام شده در دولت نهم، ايجاد شعب اقماري است كه روان‌سازي نظام خدمت‌رساني به مخاطبان، تعميم و گسترش بيمه‌هاي اجتماعي و ارتقاي سطح كيفي خدمات، سه هدف اساسي آن است.
مدير كل تأمين اجتماعي خراسان جنوبي افزود: در اين راستا سال گذشته سه شعبه اقماري در شهرهاي سرايان، خضري دشت بياض و نيمبلوك آغاز بكار كرد و در آينده‌اي نزديك شعبه اقماري درميان نيز راه‌اندازي مي‌شود.
تاجريزي در خصوص استقرار نظام مديريت كيفيت در تأمين اجتماعي شعبه بيرجند اظهار داشت: اين طرح از دي سال 85 در بيرجند آغاز و مراحل پياده‌سازي و استقرار سيستم مديريت كيفيت ايزو 9001 و 2000 در چهار مرحله برنامه‌ريزي و براي صدور ارسال و در هفته تأمين اجتماعي گواهينامه صادر شده توسط شركت ايتاليايي واصل شد.
وي گسترش فضاي فيزيكي شعبه بيرجند، آغاز عمليات اجرايي خانه مهر بازنشستگان و بيمارستان 96 تختخوابي بيرجند را از اقدامات مهم سازمان در سال گذشته عنوان كرد و گفت: ارتقاي شعبه بيرجند از تيپ يك به دو، صدور صد‌در‌صد كارنامه سوابق بيمه‌شدگان، راه‌اندازي سيستم اوراكل در سه شعبه شهرستاني و تجهيز صد‌درصدي شعب اقماري به سخت‌افزارهاي جديد از اقدامات انجام شده سازمان در سه ماهه نخست امسال است.
انتهاي پيام/ر
 شنبه 5 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 127]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن