تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819759993




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مديركل فني و حرفه اي فارس: در مسابقات ملي مهارت كشور، اول شديم


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: مديركل فني و حرفه اي فارس: در مسابقات ملي مهارت كشور، اول شديم
تهران-خبرگزاري جمهوري اسلامي (ايرنا): مدير كل آموزش فني و حرفه اي استان فارس گفت:اين استان در نهمين دوره مسابقات ملي مهارت، در بين 31 استان كشور، رتبه نخست را كسب كرد.


به گزارش ايرنا، مرتضي مبرايي،پنجشنبه در گفت و گوباخبرنگاران در شيراز بيان داشت:اين مسابقات در 26 رشته برگزار شد وآموزش فني و حرفه اي فارس با 25 شركت كننده ، در چهار رشته مدال طلا، سه رشته مدال نقره،دو رشته مدال برنز و هفت رشته ديپلم افتخار اين مسابقات را كسب كرد.
او گفت: فارس در مجموع در 16 رشته مكان هاي اول تا پنجم رابه خود اختصاص داد و در كشور اول شد.
وي گفت: مسابقات ملي مهارت هر ساله در سه مقطع شهرستانها،استاني وكشوري برگزار مي شود و درنهايت برگزيدگان مسابقات كشوري پس از شركت دريك اردوي شش ماهه به مسابقات بين المللي مهارت راه خواهند يافت.
مبرايي افزود: برگزيدگان امسال مسابقات ملي مهارت در مطقع كشوري پس از شركت در اردوي ياد شده و گزينش يك نفر از هر رشته به مسابقات بين المللي مهارت كه سال 2009 در تورنتو كانادا برگزار مي شود، راه خواهند يافت.
اين مسوول اظهار داشت: با توجه به اهميت بحث اشتغال و آموزش در سازمان آموزش فني و حرفه اي، رويكرد و سياست اين سازمان نيز مبتني بر سه اصل است كه تقاضا محوري از اهم آن است و در اين راستا هر يك از بخش هاي جامعه كه در زمينه كار و اشتغال فعاليت دارند، مي توانند نيازهاي خود به آموزش را ما اعلام كنند تا اين سازمان بر اساس نياز آنها آموزش هاي خود را تنظيم و ارايه كند.
وي اضافه كرد: سياست ديگر اين سازمان، مقوله واگذاري و اجرايي كردن اصل 44قانون اساسي است و براي تحقق اين مهم، شعار برون سپاري و واگذاري مديريت كارگاهها به بخش خصوصي لحاظ شده است.
مبرايي ادامه داد:بر اين مبنا نيز، امسال از 170 كارگاه موجود در استان فارس، 64 كارگاه به بخش خصوصي واگذار شده است و اين در حالي است كه تعهد فني وحرفه اي فارس براي سالجاري،10 درصد يعني واگذاري 17 كارگاه بوده است و از اين حيث نيز اين استان در سطح كشور، پيشتاز است.
ك/2 679/677/675 شماره 334 ساعت 14:03 تمام
 پنجشنبه 3 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 171]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن