تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820249903




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

سهم ويژه شهرستان هاي استان تهران در المپياد جهاني رياضي


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: سهم ويژه شهرستان هاي استان تهران در المپياد جهاني رياضي
جام جم آنلاين: رئيس سازمان آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران پيروزي تيم المپياد رياضي كشورمان در اسپانيا را نشانه اي از اقتدار و توانمندي هاي علمي دانش آموزان و آينده سازان كشور دانست و گفت اميد است در آينده با سرمايه گذاري هاي بيشتري كه در اين خصوص به عمل مي آيد چنين موفقيت هايي بار ديگر و در ابعادي گسترده تر تكرار شود.


به گزارش خبرنگار جام جم ، سيد علي يزديخواه با بيان اينكه محمد جهانگشايي و نيما حميدي دو نفر از شش نفر عضو تيم المپياد رياضي كشورمان از مجتمع استعدادهاي درخشان شهيد سلطاني ناحيه 3 كرج بوده اند ضمن تبريك به اين دانش آموزان گفت: " اين موضوع كه سهم شهرستان هاي استان تهران در المپياد جهاني رياضي اين چنين پر رنگ است نشان مي دهد كه در ميان دانش آموزان ما چه استعدادهاي درخشاني مشغول به تحصيل هستند و در صورتيكه نظام سازماندهي و توجه به اين استعدادها به همين نحو ادامه پيدا كند در آينده سهم شهرستان هاي استان تهران در كسب موفقيت هاي جهاني از اين فراتر خواهد رفت."

رئيس سازمان آموزش و پروش شهرستانهاي استان تهران همچنين حضور دو دانش آموز از اين سازمان در جمع شش نفره تيم المپياد رياضي كشورمان را نشانه اي بر اهتمام جدي اين سازمان و مديريت هاي تابعه در پرورش استعدادهاي دانش آموزي دانست و گفت اين موضوع باعث مباهات سازمان آموزش و پرورش شهرستانهاي استان تهران است كه يك سوم از نخبگان رياضي حاضر در اين المپياد كه موفق به كسب مقام جهاني شده اند را در اختيار دارد.

او همچنين از نگاه ويژه اي كه وزارت آموزش و پرورش به سازمان شهرستانهاي استان تهران دارد قدر داني كرده و يادآور شد چنين موفقيت هايي در اين مناطق نشان مي دهد كه رسيدن به چنين مدارجي تنها مختص به مناطق مرفه نيست و دانش آموزان شهرستان هاي استان تهران در بسياري از زمينه ها مستعدتر از دانش آموزان مناطق مرفه هستند.

يزديخواه همچنين پيروزي اين نخبگان را به خانواده ها، مديران و دبيران آنها تبريك گفت و از دست اندر كاران مجتمع آموزشي شهيد سلطاني كرج كه جزو بهترين مدارس كشوري است و تا كنون بارها در المپيادهاي مختلف موفقيت هايي كسب كرده و نيز مسئولان آموزش و پرورش آن ناحيه تقدير و تشكر كرد.

در همين حال علي سليماني كارشناس مسئول روابط عمومي سازمان شهرستان هاي استان تهران كه براي استقبال از تيم شش نفره المپياد رياضي كشورمان در فرودگاه حضرت امام خميني (ره) حاضر شده بود گفت اين دو دانش آموز مستعد موفق شدند در المپياد جهاني رياضي كه در كشور اسپانيا برگزار شد مدال نقره كسب كنند و براي كشور ، شهر و مدرسه خود افتخار آفريني كنند.

تيم شش نفره دانش آموزان جمهوري اسلامي ايران موفق شد با كسب يك مدال طلا و پنج مدال نقره مقام پنجم چهل و نهمين المپياد جهاني رياضي را در كشور اسپانيا كسب كند.

در اين المپياد كسري احمدي به مدال طلا و ميلاد بخشي زاده ، امير سپهري ، محمد جهانگشايي ، نيما حميدي و محمد مهدي يزدي به مدال نقره دست يافتند.

چهل و نهمين المپياد جهاني رياضي كه از معتبرترين مسابقات از نوع خود در جهان است با حضور 624 دانش آموز از 104 كشور جهان روزهاي بيستم تا سي ام تير امسال در شهر مادريد برگزار شد.

دانش‌آموزان ايراني در ميان 104 كشور جهان به مقام پنجم دست يافتند و اين در حالي است كه سال گذشته تيم ايران به مقام دوازدهم دست يافته بود.
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 143]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن