تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819625661




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

در بهار امسال 100درصد سوابق بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي خراسان جنوبي صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: در بهار امسال 100درصد سوابق بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي خراسان جنوبي صادر شد
خبرگزاري فارس: مديركل تأمين اجتماعي خراسان‌جنوبي از صدور 100 درصد كارنامه سوابق بيمه‌شدگان تأمين اجتماعي استان در سه ماهه نخست امسال خبر داد.


بهرام تاجريزي امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در بيرجند اظهار داشت: سازمان تأمين اجتماعي در راستاي جلب رضايت‌مندي مشتريان با اجراي طرح نوين ساماندهي سوابق بيمه‌شدگان و كارفرمايان گام‌هاي اساسي براي روان‌سازي امور و دست‌يابي سريع به اطلاعات پرونده‌ها برداشته است.
وي با اشاره به اينكه اين طرح از سال 78 آغاز و در سه مرحله اجرا شد، افزود: 96/4 درصد كارنامه‌هاي صادر شده توسط شعب استان ابلاغ شده و 7/9 درصد كارنامه‌ها مورد اعتراض قرار گرفته است.
مديركل‌ تأمين اجتماعي خراسان‌جنوبي اضافه كرد: از مجموع 39 هزار و 93 كارنامه صادر شده، 37 هزار و 673 كارنامه به بيمه‌شدگان زير پوشش سازمان تأمين اجتماعي استان ابلاغ شده است.
تاجريزي همچنين از افزايش 17 درصدي بيمه شدگان زير پوشش تأمين اجتماعي استان در سال 86 نسبت به سال قبل آن خبر داد و گفت: در اسفند سال 86 تأمين اجتماعي خراسان جنوبي با در اختيار داشتن چهار شعبه اصلي، چهار شعبه اقماري و يك كارگزاري بالغ بر 54 هزار نفر بيمه شده اصلي و 4 هزار و 740مستمري‌بگير داشته است.
وي كل جمعيت زير پوشش تأمين اجتماعي استان را بيش از 254 هزار نفر اعلام كرد و افزود: سال گذشته در بخش تعهدات كوتاه مدت بالغ بر 10 ميليارد و 979 ميليون ريال و در بخش تعهدات بلند مدت، 153ميليارد و 279 ميليون ريال براي افراد زير پوشش هزينه شده كه اين رقم نسبت به سال قبل آن 35 درصد رشد داشته است.
مديركل تأمين اجتماعي خراسان‌جنوبي تصريح كرد: تأمين اجتماعي خراسان جنوبي در قالب تسهيلات مالي اعم از وام قرض‌الحسنه، ازدواج، تحصيلي و خريد مسكن حدود 3 ميليارد ريال به بيمه شدگان، مستمري بگيران و كانون‌هاي بازنشستگي استان و بيش از 8 ميليارد و 750 ميليون ريال بابت بيمه بيكاري به افراد زير پوشش پرداخت كرده است.
تاجريزي با بيان اينكه سال گذشته 68 هزار و 871 دفترچه‌درماني براي بيمه‌شدگان و مستمري‌بگيران زير پوشش تأمين اجتماعي استان صادر شده است، گفت: در اين مدت 98 هزار دفترچه‌درماني نيز تجديد اعتبار شده است.
وي ايجاد فرصت‌هاي شغلي را سبب رونق اقتصادي، تقويت بيمه‌هاي تأمين اجتماعي و افزايش ضريب امنيت كار عنوان كرد و اظهار داشت: يكي از اهداف مهم و كليدي سازمان به ويژه در دولت نهم ايجاد تسهيلات لازم در روند خدمات‌رساني به مخاطبان است كه در اين راستا سه شعبه اقماري در شهرهاي سرايان، خضري و نيمبلوك افتتاح شد.
مديركل تأمين اجتماعي خراسان‌جنوبي خاطرنشان كرد: هدف از راه‌اندازي شعب اقماري جلب اعتماد و ايجاد رضايت‌مندي در بين مخاطبان سازمان، افزايش كيفيت خدمات، حذف مراجعه غيرضروري بيمه‌شدگان و سرعت بخشيدن به ارائه تعهدات بيمه‌اي است.
انتهاي پيام:/ب
 چهارشنبه 2 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 86]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن