تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820628100




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث - پسر جوان به قتل مادرش اعتراف كرد


واضح آرشیو وب فارسی:همشهری: حوادث - پسر جوان به قتل مادرش اعتراف كرد
حوادث - پسر جوان به قتل مادرش اعتراف كرد

گروه حوادث: پسري كه مادرش را قرباني انتقام‌جويي خود كرده بود پس از گذشت 27 روز اتهامش را پذيرفت و روانه بازداشتگاه شد. چهار تيرماه سال جاري ماموران كلانتري 144 جواديه تهرانپارس با تماس تلفني مردي ناشناس در جريان قتل زن ميانسالي قرار گرفتند.

ماموران كلانتري پس از حضور در محل قتل با جسد زن ميانسالي روبه‌رو شدند كه بر اثر وارد شدن ضربه‌هاي چاقو دچار خونريزي شده و جان سپرده بود.
به همين دليل بازپرس كشيك قتل پايتخت، محمد شاملو در جريان حادثه قرار گرفت و همراه با اكيپ تخصصي بررسي صحنه جرم و تيمي از كارآگاهان ويژه قتل اداره دهم پليس آگاهي پايتخت روانه قتلگاه شدند. بازپرس پس از حضور در قتلگاه با جسد غرق در خون زن ميانسالي قرار گرفت كه بيگوم نام داشت. بدين ترتيب تحقيقات كارآگاهان آغاز شد. در مرحله اول تحقيقات، بازجويي‌ها از مرد ناشناسي شروع شد كه ماموران را در جريان قتل بيگوم قرار داده بود. اين مرد كه همسر صيغه‌اي مقتول بود در اين خصوص به كارآگاهان جنايي گفت: مدت كوتاهي بود كه بيگوم همسر صيغه‌اي من شده بود. روز حادثه قرار بود تا براي صرف ناهار با يكديگر به رستوران برويم. زماني كه به خانه او آمدم هرچه زنگ زدم كسي در را باز نكرد. به همين دليل مشكوك شده و پس از شكستن قفل در وارد خانه شدم. كه ناگهان با جسد بيگوم روبه‌رو شدم. پس از پايان يافتن اظهارات اين مرد از آنجايي كه به نظر مي‌رسيد عامل جنايت با مقتول آشنا بوده تحقيقات روي همسر صيغه‌اي و فرزند مقتول متمركز شد. زماني كه مرد جوان منكر هرگونه رابطه با قتل بيگوم شد، فرزند مقتول نيز به‌عنوان مظنون بازداشت شد. حميد در جريان بازجويي‌هاي اوليه ابتدا منكر هرگونه اتهامي شد تا اينكه سرانجام شب گذشته او در جريان بازجويي‌هاي فني كارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي ضمن اعتراف به قتل مادرش گفت: مدت‌ها قبل پدر و مادرم از يكديگر طلاق گرفتند، در اين مدت مادرم با مردان زيادي ارتباط برقرار مي‌كرد و صيغه آنها مي‌شد. ديگر تحمل نداشتم تا اينكه تصميم گرفتم انتقام پدرم را از او بگيرم. به همين دليل شب قبل از كشف جسد به خانه رفته و در حالي كه مادرم در خواب بود با چاقويي كه در آشپزخانه قرار داشت او را به قتل رساندم.
 سه شنبه 1 مرداد 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: همشهری]
[مشاهده در: www.hamshahrionline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن